Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest → Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas will111 »

Seda spetsiifikat ma ei tea, mida ja kuidas seal varem oli vahetatud või mitte, ja kes seda teinud oli...või mitte. Olen ka kuulnud, et teatud mootoritel on see pumba vahetus mastbii koos rihmaga. Aga ma ei tea isegi täpselt, mis mootor seal peal oli ja milline selle hooldusajalugu oli. Pump igatahes mootoris kinni ning ju siis mitte just kerge peeruga :D Ega isiklikult küll sellise tala ette väga jääda ei tahaks, kus veepumba vahetus lõpeb mootori mahavõtmise, ploki keevitamise ja paari päeva tööga.
Aga jah, igasuguseid ussitanud mootoreid on nähtud selle jahutusvedeliku teemaga seoses. Ja eks seal ussitavad kõikvõimalikud asjad ja igasugused erinevad kohad. Mingil hetkel muutuvad peenemaks teatud kohas jahutuskanalites selle ussituse pärast, jahutusvedeliku ringiketramine muutub raskemaks ja eks see kõik mõjub loomulikult ka varem või hiljem jahutusefektiivsusele ehk sooja ära juhtimisele

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”