Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5105
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1037 korda
Tänatud: 228 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 08 Juul 2019, 20:55

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 19:12
Spoiler
Näita
Vint kirjutas:
08 Juul 2019, 18:52
Pilt Kuluosi...
W124 -vabalt 200 000km. om pumbaga. :ner:

Teemasse, miks inimesed ostavad endale mingi nuhtluse kaela, mida saab järgemööda ainult remontida? :roll:
Mul jooksis just mootor kokku, 260k sõitnud Volvo diisel D5, 25k km rihmavahetusest (hammasrihm, veepump, pingutid, lamerihm, lamerihma pinguti).
Lamerihm lendas juppideks ning kiilus hammasrihma vahele legaalsel maantekiirusel.

Seda tsitaati lugedes hakkan ka mõtlema, et milleks mulle seda Volvot vaja oli :x nüüd käivad ka igasugused stsenaariumid peast läbi, vana mersu, 1.9 tdi jne. Uuem diisel? Skodad ei tekita emotsiooni, Fordid ei meeldi, Mersud ka ei meeldi, Audid on pisikesed, bussi ka ei tahaks, kuid vajadus vähemalt ruumika universaali järele, millel oleks mõni lisa ka (istmejahutused, distants püsikas).
Kus seda rihma vahetati? Volvol on see väga tundlik teema. Sel mootoril pole ju füüsilisi märke,et nukka-rihma paika saada. On ainult arvuti loetavad märgid ja seaded. Mul oli ilmselt ka selle D5 mootoriga 136kw Volvo millega sõitsin 7-397000km ja rihmavahetus välp oli sel mootoril ,kui mälu ei peta, 240000 või 5a. Mul on terve rida tuttvaid,kelle selle mootoriga autodel on rihma vahetatud kuskil ja sellele on alati järgnenud probleemid.Vähim,et rüüpab liigselt kütet,aga on ka sinu laadseid olukordi olnud. Tekib kahtlus, et on see Volvo siis ka päriselt 260k sõitnud?


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Mine “Ajaviiteks...”