Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1993 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest
Boobush kirjutas: ↑08 Juul 2019, 19:12Spoiler
Mul jooksis just mootor kokku, 260k sõitnud Volvo diisel D5, 25k km rihmavahetusest (hammasrihm, veepump, pingutid, lamerihm, lamerihma pinguti).
Lamerihm lendas juppideks ning kiilus hammasrihma vahele legaalsel maantekiirusel.Seda tsitaati lugedes hakkan ka mõtlema, et milleks mulle seda Volvot vaja oli
nüüd käivad ka igasugused stsenaariumid peast läbi, vana mersu, 1.9 tdi jne. Uuem diisel? Skodad ei tekita emotsiooni, Fordid ei meeldi, Mersud ka ei meeldi, Audid on pisikesed, bussi ka ei tahaks, kuid vajadus vähemalt ruumika universaali järele, millel oleks mõni lisa ka (istmejahutused, distants püsikas).
Kus seda rihma vahetati? Volvol on see väga tundlik teema. Sel mootoril pole ju füüsilisi märke,et nukka-rihma paika saada. On ainult arvuti loetavad märgid ja seaded. Mul oli ilmselt ka selle D5 mootoriga 136kw Volvo millega sõitsin 7-397000km ja rihmavahetus välp oli sel mootoril ,kui mälu ei peta, 240000 või 5a. Mul on terve rida tuttvaid,kelle selle mootoriga autodel on rihma vahetatud kuskil ja sellele on alati järgnenud probleemid.Vähim,et rüüpab liigselt kütet,aga on ka sinu laadseid olukordi olnud. Tekib kahtlus, et on see Volvo siis ka päriselt 260k sõitnud?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.