Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
siin ju oli juttu, et misasi on surveaste?! surveaste on see, mitu KORDA surutakse segu kokku ehk ratio silindri suurima ja väikseima kubatuuri vahel.
sellest ei ole keeruline teha täiesti ühest järeldust, et plokikaane lihvimisega saab surveaste minna AINULT veel suuremaks. koos selle squishiga, mis muutub väiksemaks. ja kui see peab olema paigas kümnendiku täpsusega nagu siin öeldakse siis läheks see kohe päris kindlasti täiesti paigast ära. põlemiskambrist materjali maha töötlemisel läheks surveaste tõesti väiksemaks, kuid ma julgen väga sügavalt kahelda, et sa suudad läbi sellise tegevuse tehases väljatöötatud põlemiskambrit kuidagi optimeerida, ükskõik mida sa (või keegi teine) sellega teeb. pigem ikka vastupidi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.