Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 10 Juul 2019, 16:50

siin ju oli juttu, et misasi on surveaste?! surveaste on see, mitu KORDA surutakse segu kokku ehk ratio silindri suurima ja väikseima kubatuuri vahel.

sellest ei ole keeruline teha täiesti ühest järeldust, et plokikaane lihvimisega saab surveaste minna AINULT veel suuremaks. koos selle squishiga, mis muutub väiksemaks. ja kui see peab olema paigas kümnendiku täpsusega nagu siin öeldakse siis läheks see kohe päris kindlasti täiesti paigast ära. põlemiskambrist materjali maha töötlemisel läheks surveaste tõesti väiksemaks, kuid ma julgen väga sügavalt kahelda, et sa suudad läbi sellise tegevuse tehases väljatöötatud põlemiskambrit kuidagi optimeerida, ükskõik mida sa (või keegi teine) sellega teeb. pigem ikka vastupidi.

Ise ka aru said, mida öelda tahtsid?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”