Honda CR250 2t pinging/detonatsioon


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

Lembit kirjutas: 10 Juul 2019, 17:24

Nagu ebareaalne :)
Midagi keerulist selles kordasaamises ei ole. Samamoodi ei ole keeruline surveastet arvutada, põlemiskambrit mõõta jms. Ülitavalised tegevused. Natuke geomeetriast arusaamist, arvutamist ja mõõtmist.

Lihtsalt näiteks mulle jääb mulje, et sul tegelikult on enda arvamus olemas, aga sa ei julge otsust ise vastu võtta ja seetõttu käid ja otsid igasugu "spetsialiste" mööda, kuni keegi soovitab täpselt seda, mis sa ise arvad.
Samalajal ignoreerid kõiki mõistlikke soovitusi. Ilmselgelt oled ka laisk nagu porikärbes ja tahad, et keegi sulle lahenduse kandikul kätte tooks ja sealjuures ka vastutuse võtaks.

Jah, ma saan aru, et tegelikult see ei aita kaasa, et ka siin foorumis tuleb erinevaid soovitusi, mille vahel sa valida ei oska.
Teema postitasid ligi kolm nädalat tagasi. Kui on päris soov asi selgeks saada, siis otsi tänapäevaste 2-taktiliste mootorite tööd selgitav raamat, loe see läbi ja saad ise aru, mida teha on vaja. :) Kolme nädalaga on võimalik õige mitu tuhat lehekülge materjali läbi töötada. Kunagi sai sellise aja jooksul terve sessi jagu materjali ära õpitud, arvad, et ühel krossikal detonatsiooni kaotamine on keerulisem?

Ma pigem maksaks mõnele asjatundjale, kes teeks selle asja õieti ära suurema võimalusega, et asi saab korda. Mul puuduvad treipingid ja mis iganes muud agregaadid ja ka kogemused erinevate pinkidega, et sellist tööd ise ära teha.

Mis puutub arvamusse, siis jah mul on olemas oma arvamus. Arvamus on, et plokikaant tuleb maha lasta, et squish paika saada ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teha, et kompressioon liiga suureks ei läheks aga põlemiskambri teemal ma ootaks pigem mõne kogenuma inimese arvamust ja maksaksin pigem sellele inimesele, kui hakkan ise miskit tagasipööramatult pekki keerama.

Kuna tundub, et sellist inimest ma ei leia, kes selle teemaga mind aidata saab, siis tõenäoliselt lähen seda teed mida soovitas mx77 ehk siis lasen plokikaanelt lihtsalt nii palju maha, et squishi paika saada. Kahtlema selles lahenduses hakkasingi täna kui käisin kohaliku asjatundja juures, kelle sõnul viga pole squishis ja see panigi nüüd mõtlema, et mis teed minna:

1) Squish paika ajada ja põlemiskambrit optimeerida;

2) Squish paika ajada ilma põlemiskambrit optimeerimata;

3) Proovida järele veel üks mõõt suurem düüs, kasutada teise tanklaketi kütust ja kui eelnevad 2 ei aita siis asendaks silindri tihendi 1mm tihendiga.

3 nädala väite kohta ütleksin nii, et elus on muud kah vaja vahest teha, kui mootorratast parandada.

Honda CR250

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”