Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Lembit »

No sul tundub olevat selline hulk võimalusi (odavamast kallimaks):

  • Kontrolli süüde ja sea tehaseseadesse - tasuta ja vajalik igal juhul.
  • Vaheta bensiinitarnijat ja vaata üle ka, mis õliga sa sõidad- sisuliselt tasuta
  • Pane veel suurem düüs - ainult düüsi hind proovimiseks ja düüsivahetusaeg.
  • Proovi tihenditega mängides squishi vähendada ja suurendada - paari tihendi hind ja enda tööaeg
  • Vii mootor mõne oma külasepa (kes muuhulgas teeb ralliautode mootoreid) juurde remonti - minu hinnangul keeratakse su mootor tõenäoliselt pekki ja maksad ka raha selle eest
  • Vii oma kogu tsikkel kuhugi sellisesse kohta remonti, kus lõuna eesti võistlevad krossimehed oma tsikleid remondivad - maksad ilmselt rohkem, kui eelmises punktis, aga saad tõenäoliselt korras mootori.
  • Osta korralikult töötav krossikas ja müü praegune maha - on küllaltki suur tõenäosus, et niimoodi pead uuele vähem peale maksma, kui korraliku remondi peale läheb.
  • Osta poest tutikas 2-takti krossikas - saad sajaprotsendilise kindlusega töötava ja hästi edasikäiva tsikli.

Või siis tee endale ise asi selgeks. Aega läheb kõvasti rohkem aga raha jälle kõvasti vähem. Kuna aeg = raha, siis esialgne väljaminek on sama, aga juurdetekkivaid teadmisi, on võimalik järgmistele hädalistele müüa. :)

Ja et siin mingeid tühje sõnu mitte loopida, siis minu panus on, et praeguste teadmistega külasepa juures plokikaant treides keerad asja rohkem pekki, kui ta hetkel on. 2 õlut vahele kah.:)



Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.

PiltPilt
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 11:44

Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.

Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 11:44

Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.

Keps, kolb, simmerid, tihendid ja laagrid on kõik vahetatud. Silinder on vastavalt kolvile puuritud Tartus Suga juures.

Silindripea lihvimine oli plaanis Tartu Astromotos ära teha, et squish paika saada. Veel mõtlen kas ehk laon ikka kokku ilma kaant puutumata hetkel ja proovin veel suuremat düüsi ja kütust vahetada. Uus düüs juba pakiautomaadis kohal.

Honda CR250

Virks
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
Tsikkel: Varadero
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Virks »

Keps on ikka sama pikk kui vana oli?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

raksike kirjutas: 11 Juul 2019, 12:15

Silindripea lihvimine oli plaanis Tartu Astromotos ära teha, et squish paika saada. Veel mõtlen kas ehk laon ikka kokku ilma kaant puutumata hetkel ja proovin veel suuremat düüsi ja kütust vahetada. Uus düüs juba pakiautomaadis kohal.

Palju sul silindri ülemis serva ja kolvi randi vahe on ÜSS seisus?

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 11:54
Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 11:44

Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.

Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.

Jutu point oligi see, et tirinat ei pruugi tekita deto vaid midagi muud, näiteks aknast üle sõitvad rõngaotsad, mis võib olla reaalne kui tellitud vale kolb või hoopis tagurpidi sees.

Detonatsiooni eristamine muust mürast vajab natuke rohkem kogemust kui youtubist ja foorumist info ammutamine.

Hetkel sarnaneb vea otsimine pimeduses kobamisega ja ühest kinnisideest lähtudes (deto) ei pruugi sa reaalsele veale tähelepanu pööratagi. Istuks korra rahulikult mootori kõrvale maha, unustaks deto ära ja vaataks värskema pilguga kõik elementaarsed asjad uuesti üle.

PiltPilt

Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 12:58
mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 11:54
Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 11:44

Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.

Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.

Jutu point oligi see, et tirinat ei pruugi tekita deto vaid midagi muud, näiteks aknast üle sõitvad rõngaotsad, mis võib olla reaalne kui tellitud vale kolb või hoopis tagurpidi sees.

Detonatsiooni eristamine muust mürast vajab natuke rohkem kogemust kui youtubist ja foorumist info ammutamine.

Hetkel sarnaneb vea otsimine pimeduses kobamisega ja ühest kinnisideest lähtudes (deto) ei pruugi sa reaalsele veale tähelepanu pööratagi. Istuks korra rahulikult mootori kõrvale maha, unustaks deto ära ja vaataks värskema pilguga kõik elementaarsed asjad uuesti üle.

Neid nö. elementaarseid asju olen üle vaadanud juba korduvalt. Seda, et tegu on detonatsiooniga julgen ma päris kindlalt väita, siin väga kahtlust pole. Tekib see hääl sellistes tingimustes ainult kus mootor töötab väga raske koormuse all liivaste lainete peal näiteks ja kui minna kõrge käigu madala pöördega näiteks mäkke ja siis järsult gaasi andes. Tava tingimustes krossirajal sõites seda kõrvaga eristades vähemalt peaaegu üldse ei esine, või siis väga harva.

Küünla järgi vaadates võiks ka segu olla justkui päris ok, kolvil ei suutnud samuti tuvastada mingisuguseid erisusi, mis võiks tekitada küsimusi. Paar pilti ka manuses. Ainukene asi, mis on silma jäänud on plokikaanel olevad täkked, need on seal olnud juba sellest ajast saati kui mina sellel masinal esimest korda kolbi vahetasin 3a tagasi. Käinud on masin uute osadega ehk mingi 7h.

kolb.jpg
silindripea.jpg
Honda CR250
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tee pilt silindirist ilma pea tihendita, see ei lase hinnata seisu


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 13:41

Tee pilt silindirist ilma pea tihendita, see ei lase hinnata seisu

Ok, seda saan hiljem teha. Olemas on veel selline pilt kohe käepärast:

IMG_20190708_202743.jpg
Honda CR250
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selle järgi ütleks, et silinder on liiga kõrgel (isegi liiga kõrgel).
Ma uuriks pigem, kas on ikka õige kolb sisse sattunud (liigub ka praaki, omale sattus kunagi praak Wössneri kolb kätte). Selle silindripea jätaks kohe heaga rahule.


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 13:58

Selle järgi ütleks, et silinder on liiga kõrgel (isegi liiga kõrgel).
Ma uuriks pigem, kas on ikka õige kolb sisse sattunud (liigub ka praaki, omale sattus kunagi praak Wössneri kolb kätte). Selle silindripea jätaks kohe heaga rahule.

Hmm, see on päris huvitav. Kui saladus pole, siis millest selline järeldus? Saaks seda teemat edasi uurida, sees muidu Wiseco kolb.
Seda ma panin tähele, et kui kolb on üleval surnud seisus, siis on silindri ülemise ääre ja kolvi vaheline vahe hinnanguliselt 0,5 - 1 mm. Selle mõõdan täpsemalt üle õhtul. Selle kohta ma isegi küsisin kah ühe inimese käest, kellel oli sama aastakäigu masin kunagi ja selle peale öeldi, et see olevat Ok.

Honda CR250

Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Eks see ülemine, pildil tumedam osa on see milleni ülemine kolvirõngas liigub, mitte kolvi serv, nii et ei ütleks, et silinder liiga kõrgel oleks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See kolb ja plokikaas suht tavalise välimusega ehk see kumerus ei ole ju suur.Nende sinu pandud jooniste pealt võis jääda mulje,et on suurem kumerus sellel kolvil. Ma rohkem kui kindel,et selle silindri kõrguse ja kolvi käigu probleemides see detonatsiooni(kui see ikka on detonatsioon) teke ei ole kinni. See eelpool mainitud 0,5-1mm silindri servast allpool olev kolb on ilmselt normaalne ja kaanes olev ruum ei ole ju mingi üüratu ,et seal selle plahvatuse hetkel mingi eriline põlemine tekiks ja see detonatsiooni tekitaks.
Pane see krempel kokku,mõõda ära kompressioon,siit saad edasise järelduse teha. Siis pane paaki normaalne biolisandita 98 kütus ja düüsi vahetamine poleks ka ilmselt paha.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

urmas66 kirjutas: 11 Juul 2019, 16:22

See kolb ja plokikaas suht tavalise välimusega ehk see kumerus ei ole ju suur.Nende sinu pandud jooniste pealt võis jääda mulje,et on suurem kumerus sellel kolvil. Ma rohkem kui kindel,et selle silindri kõrguse ja kolvi käigu probleemides see detonatsiooni(kui see ikka on detonatsioon) teke ei ole kinni. See eelpool mainitud 0,5-1mm silindri servast allpool olev kolb on ilmselt normaalne ja kaanes olev ruum ei ole ju mingi üüratu ,et seal selle plahvatuse hetkel mingi eriline põlemine tekiks ja see detonatsiooni tekitaks.
Pane see krempel kokku,mõõda ära kompressioon,siit saad edasise järelduse teha. Siis pane paaki normaalne biolisandita 98 kütus ja düüsi vahetamine poleks ka ilmselt paha.

Jah, see plaan oligi. Kasutanud olengi muidu Olerexi 98 aga rallimehed väitsid, et Olerexi kütus ei sobivat sellistele masinatele absoluutselt ja soovitati ainult Alexela või Circle K kütust kasutada.

Honda CR250

Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Sciev »

urmas66 kirjutas: 11 Juul 2019, 16:22

Siis pane paaki normaalne biolisandita 98 kütus

Sirkli oma. Mõnedel teistel on 98-s ka natuke etanooli.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mul on oma 2-takti aegadest küll juba üle 10 aasta möödas, aga KTM SX 125-le oli see nn "X" mõõt, ehk silindri servast kolvi randini oli oliliselt väiksem, vahemikus 0,0-0,6 mm

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

raksike kirjutas: 11 Juul 2019, 13:55
mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 13:41

Tee pilt silindirist ilma pea tihendita, see ei lase hinnata seisu

Ok, seda saan hiljem teha. Olemas on veel selline pilt kohe käepärast:

IMG_20190708_202743.jpg

Nüüd olen ma natuke segaduses. Tihendiga pildil ei paista ranti, tihendita pildil on rant (?). Silindipeal pole kraed mis silindri sisse läheks?


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 16:43
raksike kirjutas: 11 Juul 2019, 13:55
mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 13:41

Tee pilt silindirist ilma pea tihendita, see ei lase hinnata seisu

Ok, seda saan hiljem teha. Olemas on veel selline pilt kohe käepärast:

IMG_20190708_202743.jpg

Nüüd olen ma natuke segaduses. Tihendiga pildil ei paista ranti, tihendita pildil on rant (?). Silindipeal pole kraed mis silindri sisse läheks?

Esimesel pildil on kolb üleval ja varjab randi ära. Reaalselt on mõlemad pildid koos tihendiga.

Honda CR250

Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

8)

mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 16:39

Mul on oma 2-takti aegadest küll juba üle 10 aasta möödas, aga KTM SX 125-le oli see nn "X" mõõt, ehk silindri servast kolvi randini oli oliliselt väiksem, vahemikus 0,0-0,6 mm

Käisin mõõtsin selle mõõdu nüüd üle ja see mõõt on ikka vahemikus 0,4-0,5 mm. Laon masina kokku hetkel nii nagu on ja lähen düüsiga 180->185 ja vahetan kütuse ära

Honda CR250

Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Sciev »

On pakkuda mõni hea koht, kus erinevaid düüse müüakse?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sciev kirjutas: 11 Juul 2019, 16:28
urmas66 kirjutas: 11 Juul 2019, 16:22

Siis pane paaki normaalne biolisandita 98 kütus

Sirkli oma. Mõnedel teistel on 98-s ka natuke etanooli.

Alexelas on kõik kütused ilma biolisandita,see lausa tankuri peal kirjas. Sirkli omast ei tea kaasa rääkida.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Sciev kirjutas: 11 Juul 2019, 20:35

On pakkuda mõni hea koht, kus erinevaid düüse müüakse?

Mida vaja?
Mul natukene on neid....
PS abiks

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..

Honda CR250
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

raksike kirjutas: 02 Aug 2019, 20:41

Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..

....ja seda tihendit pole saada või,et seda siiani pole proovinud? Või maksab sadu eurosid,et ei täi proovida?

Minu soovitus ,et vii kogu ratas kellegi oskaja kätte ja ilmselt saab korda ka.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas will111 »

saa nagu kah aru, et mida siin siis veel mitte teada on.

mitukümmend korda siin juba öeldud ju, et kui kaane ümber lõikad siis sealt mingit tagasiteed ei ole. tihendi võid panna, võid võtta, teha mida tahad...see mingeid pöördumatuid muutusi kaasa ei too. kui palju see tihend siis maksta saab ometi?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 »

raksike kirjutas: 02 Aug 2019, 20:41

Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..

Türi ja Paide, kas sa ise kah saad aru, mis umbluud sa siin ajad? Endal squish liiga suur ja nüüd jahud veel ühe tihendi alla panemisest, et see veel suuremaks ajada??? :wack:


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Tort »

Paned tihendi alla. Kui läheb korda, on asi liiga suures surveastmes (põhjus eelnevaga võrreldes kõrgem kolb, pikem keps, peenem kaanetihend). Kui korda ei lähe, siis järelikult on squish, pead kaant maha võtma.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas: 03 Aug 2019, 16:15
raksike kirjutas: 02 Aug 2019, 20:41

Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..

Türi ja Paide, kas sa ise kah saad aru, mis umbluud sa siin ajad? Endal squish liiga suur ja nüüd jahud veel ühe tihendi alla panemisest, et see veel suuremaks ajada??? :wack:

Aga on see ikka kindel,et squish on liiga suur? Need mõõtmised on ju ka käepäraste vahenditega tehtud. Mill siia mill sinna kes seda ikka teab kuhu poole täpselt :)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”