Honda CR250 2t pinging/detonatsioon


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 12:58
mx77 kirjutas: 11 Juul 2019, 11:54
Kalapea kirjutas: 11 Juul 2019, 11:44

Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.

Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.

Jutu point oligi see, et tirinat ei pruugi tekita deto vaid midagi muud, näiteks aknast üle sõitvad rõngaotsad, mis võib olla reaalne kui tellitud vale kolb või hoopis tagurpidi sees.

Detonatsiooni eristamine muust mürast vajab natuke rohkem kogemust kui youtubist ja foorumist info ammutamine.

Hetkel sarnaneb vea otsimine pimeduses kobamisega ja ühest kinnisideest lähtudes (deto) ei pruugi sa reaalsele veale tähelepanu pööratagi. Istuks korra rahulikult mootori kõrvale maha, unustaks deto ära ja vaataks värskema pilguga kõik elementaarsed asjad uuesti üle.

Neid nö. elementaarseid asju olen üle vaadanud juba korduvalt. Seda, et tegu on detonatsiooniga julgen ma päris kindlalt väita, siin väga kahtlust pole. Tekib see hääl sellistes tingimustes ainult kus mootor töötab väga raske koormuse all liivaste lainete peal näiteks ja kui minna kõrge käigu madala pöördega näiteks mäkke ja siis järsult gaasi andes. Tava tingimustes krossirajal sõites seda kõrvaga eristades vähemalt peaaegu üldse ei esine, või siis väga harva.

Küünla järgi vaadates võiks ka segu olla justkui päris ok, kolvil ei suutnud samuti tuvastada mingisuguseid erisusi, mis võiks tekitada küsimusi. Paar pilti ka manuses. Ainukene asi, mis on silma jäänud on plokikaanel olevad täkked, need on seal olnud juba sellest ajast saati kui mina sellel masinal esimest korda kolbi vahetasin 3a tagasi. Käinud on masin uute osadega ehk mingi 7h.

kolb.jpg
silindripea.jpg
Honda CR250

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”