Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
No sul tundub olevat selline hulk võimalusi (odavamast kallimaks):
- Kontrolli süüde ja sea tehaseseadesse - tasuta ja vajalik igal juhul.
- Vaheta bensiinitarnijat ja vaata üle ka, mis õliga sa sõidad- sisuliselt tasuta
- Pane veel suurem düüs - ainult düüsi hind proovimiseks ja düüsivahetusaeg.
- Proovi tihenditega mängides squishi vähendada ja suurendada - paari tihendi hind ja enda tööaeg
- Vii mootor mõne oma külasepa (kes muuhulgas teeb ralliautode mootoreid) juurde remonti - minu hinnangul keeratakse su mootor tõenäoliselt pekki ja maksad ka raha selle eest
- Vii oma kogu tsikkel kuhugi sellisesse kohta remonti, kus lõuna eesti võistlevad krossimehed oma tsikleid remondivad - maksad ilmselt rohkem, kui eelmises punktis, aga saad tõenäoliselt korras mootori.
- Osta korralikult töötav krossikas ja müü praegune maha - on küllaltki suur tõenäosus, et niimoodi pead uuele vähem peale maksma, kui korraliku remondi peale läheb.
- Osta poest tutikas 2-takti krossikas - saad sajaprotsendilise kindlusega töötava ja hästi edasikäiva tsikli.
Või siis tee endale ise asi selgeks. Aega läheb kõvasti rohkem aga raha jälle kõvasti vähem. Kuna aeg = raha, siis esialgne väljaminek on sama, aga juurdetekkivaid teadmisi, on võimalik järgmistele hädalistele müüa.
Ja et siin mingeid tühje sõnu mitte loopida, siis minu panus on, et praeguste teadmistega külasepa juures plokikaant treides keerad asja rohkem pekki, kui ta hetkel on. 2 õlut vahele kah.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Kalapea kirjutas: ↑11 Juul 2019, 11:44Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.
Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Kalapea kirjutas: ↑11 Juul 2019, 11:44Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.
Keps, kolb, simmerid, tihendid ja laagrid on kõik vahetatud. Silinder on vastavalt kolvile puuritud Tartus Suga juures.
Silindripea lihvimine oli plaanis Tartu Astromotos ära teha, et squish paika saada. Veel mõtlen kas ehk laon ikka kokku ilma kaant puutumata hetkel ja proovin veel suuremat düüsi ja kütust vahetada. Uus düüs juba pakiautomaadis kohal.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Palju sul silindri ülemis serva ja kolvi randi vahe on ÜSS seisus?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
mx77 kirjutas: ↑11 Juul 2019, 11:54Kalapea kirjutas: ↑11 Juul 2019, 11:44Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.
Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.
Jutu point oligi see, et tirinat ei pruugi tekita deto vaid midagi muud, näiteks aknast üle sõitvad rõngaotsad, mis võib olla reaalne kui tellitud vale kolb või hoopis tagurpidi sees.
Detonatsiooni eristamine muust mürast vajab natuke rohkem kogemust kui youtubist ja foorumist info ammutamine.
Hetkel sarnaneb vea otsimine pimeduses kobamisega ja ühest kinnisideest lähtudes (deto) ei pruugi sa reaalsele veale tähelepanu pööratagi. Istuks korra rahulikult mootori kõrvale maha, unustaks deto ära ja vaataks värskema pilguga kõik elementaarsed asjad uuesti üle.
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Kalapea kirjutas: ↑11 Juul 2019, 12:58mx77 kirjutas: ↑11 Juul 2019, 11:54Kalapea kirjutas: ↑11 Juul 2019, 11:44Kui õllede jagamiseks läheb, siis paneks 2tk vahele, et probleem ei olegi detonatsiooniga seotud, vaid jäi mõni muu asi kahe silma vahele. Näiteks jooksevad rõngapilud akendesse, kõlvisõrm loksub, kolb vales mõõdus ja släpib silindriseina või mõni muu sarnane esimese korra isetegemise häda.
Kui kahetaktilisel on kolb õiges suunas paigaldatud, siis ei saa rõngapilud akendesse joosta (tiftid) ja see ei seletaks ka detonatsiooni, pigem jookseks suht kiiresti kokku.
Jutu point oligi see, et tirinat ei pruugi tekita deto vaid midagi muud, näiteks aknast üle sõitvad rõngaotsad, mis võib olla reaalne kui tellitud vale kolb või hoopis tagurpidi sees.
Detonatsiooni eristamine muust mürast vajab natuke rohkem kogemust kui youtubist ja foorumist info ammutamine.
Hetkel sarnaneb vea otsimine pimeduses kobamisega ja ühest kinnisideest lähtudes (deto) ei pruugi sa reaalsele veale tähelepanu pööratagi. Istuks korra rahulikult mootori kõrvale maha, unustaks deto ära ja vaataks värskema pilguga kõik elementaarsed asjad uuesti üle.
Neid nö. elementaarseid asju olen üle vaadanud juba korduvalt. Seda, et tegu on detonatsiooniga julgen ma päris kindlalt väita, siin väga kahtlust pole. Tekib see hääl sellistes tingimustes ainult kus mootor töötab väga raske koormuse all liivaste lainete peal näiteks ja kui minna kõrge käigu madala pöördega näiteks mäkke ja siis järsult gaasi andes. Tava tingimustes krossirajal sõites seda kõrvaga eristades vähemalt peaaegu üldse ei esine, või siis väga harva.
Küünla järgi vaadates võiks ka segu olla justkui päris ok, kolvil ei suutnud samuti tuvastada mingisuguseid erisusi, mis võiks tekitada küsimusi. Paar pilti ka manuses. Ainukene asi, mis on silma jäänud on plokikaanel olevad täkked, need on seal olnud juba sellest ajast saati kui mina sellel masinal esimest korda kolbi vahetasin 3a tagasi. Käinud on masin uute osadega ehk mingi 7h.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Tee pilt silindirist ilma pea tihendita, see ei lase hinnata seisu
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Ok, seda saan hiljem teha. Olemas on veel selline pilt kohe käepärast:
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Selle järgi ütleks, et silinder on liiga kõrgel (isegi liiga kõrgel).
Ma uuriks pigem, kas on ikka õige kolb sisse sattunud (liigub ka praaki, omale sattus kunagi praak Wössneri kolb kätte). Selle silindripea jätaks kohe heaga rahule.
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Hmm, see on päris huvitav. Kui saladus pole, siis millest selline järeldus? Saaks seda teemat edasi uurida, sees muidu Wiseco kolb.
Seda ma panin tähele, et kui kolb on üleval surnud seisus, siis on silindri ülemise ääre ja kolvi vaheline vahe hinnanguliselt 0,5 - 1 mm. Selle mõõdan täpsemalt üle õhtul. Selle kohta ma isegi küsisin kah ühe inimese käest, kellel oli sama aastakäigu masin kunagi ja selle peale öeldi, et see olevat Ok.
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Eks see ülemine, pildil tumedam osa on see milleni ülemine kolvirõngas liigub, mitte kolvi serv, nii et ei ütleks, et silinder liiga kõrgel oleks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
See kolb ja plokikaas suht tavalise välimusega ehk see kumerus ei ole ju suur.Nende sinu pandud jooniste pealt võis jääda mulje,et on suurem kumerus sellel kolvil. Ma rohkem kui kindel,et selle silindri kõrguse ja kolvi käigu probleemides see detonatsiooni(kui see ikka on detonatsioon) teke ei ole kinni. See eelpool mainitud 0,5-1mm silindri servast allpool olev kolb on ilmselt normaalne ja kaanes olev ruum ei ole ju mingi üüratu ,et seal selle plahvatuse hetkel mingi eriline põlemine tekiks ja see detonatsiooni tekitaks.
Pane see krempel kokku,mõõda ära kompressioon,siit saad edasise järelduse teha. Siis pane paaki normaalne biolisandita 98 kütus ja düüsi vahetamine poleks ka ilmselt paha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
urmas66 kirjutas: ↑11 Juul 2019, 16:22See kolb ja plokikaas suht tavalise välimusega ehk see kumerus ei ole ju suur.Nende sinu pandud jooniste pealt võis jääda mulje,et on suurem kumerus sellel kolvil. Ma rohkem kui kindel,et selle silindri kõrguse ja kolvi käigu probleemides see detonatsiooni(kui see ikka on detonatsioon) teke ei ole kinni. See eelpool mainitud 0,5-1mm silindri servast allpool olev kolb on ilmselt normaalne ja kaanes olev ruum ei ole ju mingi üüratu ,et seal selle plahvatuse hetkel mingi eriline põlemine tekiks ja see detonatsiooni tekitaks.
Pane see krempel kokku,mõõda ära kompressioon,siit saad edasise järelduse teha. Siis pane paaki normaalne biolisandita 98 kütus ja düüsi vahetamine poleks ka ilmselt paha.
Jah, see plaan oligi. Kasutanud olengi muidu Olerexi 98 aga rallimehed väitsid, et Olerexi kütus ei sobivat sellistele masinatele absoluutselt ja soovitati ainult Alexela või Circle K kütust kasutada.
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Mul on oma 2-takti aegadest küll juba üle 10 aasta möödas, aga KTM SX 125-le oli see nn "X" mõõt, ehk silindri servast kolvi randini oli oliliselt väiksem, vahemikus 0,0-0,6 mm
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Nüüd olen ma natuke segaduses. Tihendiga pildil ei paista ranti, tihendita pildil on rant (?). Silindipeal pole kraed mis silindri sisse läheks?
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Esimesel pildil on kolb üleval ja varjab randi ära. Reaalselt on mõlemad pildid koos tihendiga.
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Käisin mõõtsin selle mõõdu nüüd üle ja see mõõt on ikka vahemikus 0,4-0,5 mm. Laon masina kokku hetkel nii nagu on ja lähen düüsiga 180->185 ja vahetan kütuse ära
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Alexelas on kõik kütused ilma biolisandita,see lausa tankuri peal kirjas. Sirkli omast ei tea kaasa rääkida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Mida vaja?
Mul natukene on neid....
PS abiks
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
raksike kirjutas: ↑02 Aug 2019, 20:41Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..
....ja seda tihendit pole saada või,et seda siiani pole proovinud? Või maksab sadu eurosid,et ei täi proovida?
Minu soovitus ,et vii kogu ratas kellegi oskaja kätte ja ilmselt saab korda ka.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
saa nagu kah aru, et mida siin siis veel mitte teada on.
mitukümmend korda siin juba öeldud ju, et kui kaane ümber lõikad siis sealt mingit tagasiteed ei ole. tihendi võid panna, võid võtta, teha mida tahad...see mingeid pöördumatuid muutusi kaasa ei too. kui palju see tihend siis maksta saab ometi?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
raksike kirjutas: ↑02 Aug 2019, 20:41Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..
Türi ja Paide, kas sa ise kah saad aru, mis umbluud sa siin ajad? Endal squish liiga suur ja nüüd jahud veel ühe tihendi alla panemisest, et see veel suuremaks ajada???
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Paned tihendi alla. Kui läheb korda, on asi liiga suures surveastmes (põhjus eelnevaga võrreldes kõrgem kolb, pikem keps, peenem kaanetihend). Kui korda ei lähe, siis järelikult on squish, pead kaant maha võtma.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
mx77 kirjutas: ↑03 Aug 2019, 16:15raksike kirjutas: ↑02 Aug 2019, 20:41Sai siis kütuse müüjat vahetatud ja suurema düüsi peale mindud ja ikka täpselt sama teema. Nüüd ei teagi mis teha. Kas keegi oskab soovitada mõnda tegijat eesti pinnal, kes mul selle kaane ringi teeks, et squish paika saaks ja põlemiskambrit vastavalt suuremaks teeks? Paljud soovitanud ikkagi 1 tihend alla juurde visata aga nüüd ei teagi..
Türi ja Paide, kas sa ise kah saad aru, mis umbluud sa siin ajad? Endal squish liiga suur ja nüüd jahud veel ühe tihendi alla panemisest, et see veel suuremaks ajada???
Aga on see ikka kindel,et squish on liiga suur? Need mõõtmised on ju ka käepäraste vahenditega tehtud. Mill siia mill sinna kes seda ikka teab kuhu poole täpselt
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.