VOSHOD 3M 1989, Sciev


hmm
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev

Lugemata postitus Postitas hmm » 16 Juul 2019, 15:24

Mul oli/on selle fiksaatoriga nõks jama... mul pingsusega pole probleemi, vaid kujuga e. liiga kulunud oli ja ei fikseerinud oma pesas hästi. Muutsin koonust natuke teravamaks... siis tekkis probleem, et ei tahtnud pesast välja tulla. Lõpuks vist sai enam vähem õige nurk.
Hetkel kasti töö selline otsi-otsi... aga viga käiguvahetuse hoovas - liiga rakselt liigub käivitushoovastiku sees ja ei tule algasendisse tagasi.
Peale Motonostalgiat võtan kõhu lahti, samas kui jõuab siis ka enne...
Sain masina proovile pandud ning 80km järjest mööda TLN-Narva mnt 90-94 km/h... Ainult sidur tahab kohati libiseda...
Mul on hetkel tagavelje pingutuseks poolkuud.... need laseb ka 100km läbimisel nõks lõdvaks. Varsti läheb alla poltidega pingutatav Voshod2 kiik. Muide soetasin just tagumise hammaka puksi - ehk see millega hammasratas ja pidurikorpus kinnitub kiigele ning millest omakorda läheb teljepolt läbi. Sain selle Teletornialusest motopoest.~10€ koos mutriga. Nägin ka sellist Tartus turul oleval jalgratta&motopoes.

Silindrikaane polte tuleb pingutada peale mootori remonti ja tihedi vahetust 500km järel ja siis iga 1000km tagant kontrollida.

Lammutasin ka just esiamorti - mul vanem versioon ning ühe simmeriga + keerme peal tihend (selle tegin ise rõngastihendist, sest see peab olema kandiline... rõngastihend ühe amordi puksi peale ja käiaga ühelt pool lamedaks, siis pöörasin lameda osa ringi ning teine pool ka lamedaks...). Rohkem sinna asju ettenähtud polnud, lisasin 30mm laiuse vildist tolmutihendi.
Voshod2 amorditel on juba see vilt paigaldatud tehase poolt ning kaks õlisimmerit.
Simmereid saab VARSTA-st mõõtude järgi tellida 30mm sisemõõt ja 40 välismõõt 15€ komplekt (2tk). Paksus võiks olla 7-10mm, sest neil on fiksaatorite vajel paras lõtk. Kindlasti saab kuskilt mujalt ka.
Mul veel see jama, et amorditoru tööpinnad on nõks kahjustatud - simmeri juures tolmu/liiva triibud (sest mingit tolmukate ju polnud) ja all mingid täkked...
Uusi amorditorude valmistajaid pole veel leidnud ning kahjuks voshodi/kovrovetsi mudelite vahel neid vahetada ei saa.
Üle kahe aasta sõitsin amordiõliga Motul forkoil 10W... selle peksis tihendite vahelt välja, nüüd läks sisse Motul 15W - peale 200km läbimist amordid kuivad (samas võiks olla nõks kangem ja 20W ootab veel riiulis).
Kui helepruunikat löga tuli, siis on seal roostejama juures ning soovitan igaks juhuks amordid pulkadeks võtta ja korralikult puhastada. Minul oli 2a. õli ainult tumedamaks läinud, kuid ühe K175A amordi seest tuli paksu pruuni löga....


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”