12V-220V inverteri küsimus

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Pole küll tsikli peale aga
Kas keegi neid rohkem kasutanu oskab valgustada.

Nimelt on võimalik hiinast tellida "tasuta" :D sellise võimsusega inverter/convertereid, millega saaks toita väiksemat sorti külakese kenasti ära :) Siin aga vaatan selline ca 2000w päris kobeda hinnaga. Noh selline 2kw-2,5kw jublakas oleks vaja bussi installeerida. Peak võiks siis tiba kõrgem olla, et kui mingit mootoriga asja käivitada, siis kohe ei minestaks.
Et äkki on keegi hiina odavatega kokku puutunud ja teab kelle oma tasuks tellida, mis kestale koos välgunoolte ja turbo kirjadega märgitud võimsuse ka reaalselt välja annavad. Ilmselgelt on siin kaubanduses saada olevad ka hiinast pärit ning lihtsalt hind 8-aga korrutatud.

Lisaks rumal küsimus, et osadel on peale märgitud "pure sine", et milline seade mul seda "pure saini" reaalselt igatseda võiks? Kohvimasin ja läpaka laadija söövad seda hammaspinget vast suht nurinata.



Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Madlobster kirjutas: 19 Juul 2019, 12:46

Lisaks rumal küsimus, et osadel on peale märgitud "pure sine", et milline seade mul seda "pure saini" reaalselt igatseda võiks? Kohvimasin ja läpaka laadija söövad seda hammaspinget vast suht nurinata.

Läpaka laadija võib otsad anda. Minu teada peaks hamaspinge peale iga asi otsad andma, kus toiteblokis trafot pole

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 722
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Vattide kohapealt vanemad tegelased kindlasti mäletavad, et olid lääne vatid, vene vatid ja siis nüüd ka hiina vatid... probleem selles, et kes märkis ära root-mean-square ja kes peak-output võimsused. Hiinakate kohta ei tea kindlalt midagi väita, väiksematel võimsustel pole nende junnidega tavaliselt probleemi olnud.
Puhast siinust ihkavad tegelikult enam-vähem kõik elektroonikaseadmed, mis näiteks võrgusageduse järgi endal mingeid protsesse paika ajavad - meander või karvane siinus võivad tekitada probleeme. Endal reaalne kogemus kunagi IBM läpakaga (tol ajal väga kõva sõna) kus läbi inverteri karvast andes ei toiminud näiteks sõrmejäljelugeja ning mingi mõõtekaart. Võrgust toites hakkasid need vidinad kui võluväel uuesti normaalselt tööle. Võib natuke imelikult kõlada aga näe, plokk ei silunud siis piisavalt ära. Aga läpakas ise ja põhifunktsionid töötasid muidugi igas asendis ka karvasega.

Edit: Jah, impulsstoiteplokke kipub lõhkuma küll aga nendev astupidavus on ka palju kinni tootjas ja komponentides... kuigi miski pole igavene.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Pakun,et sinna bussi kus on pisike 80-120Ah aku,pole sul mõtet mingit über kõva seadet panna,sul ei jätku toitevoolu lihtsalt. Kaubikusse on selline 600w äkki max. Mul on 300w pandud nii enda bussi kui Transitisse. Igasugu laadija+Läpaka ja printeri toidab ära,muud ei oska kommenteerida. Rekkades kus 24V kasutusel,seal asi natuke lihtsam,sinna on meil pandud 600w ja nendega saab telekat vaadata ning kõike laadida. Kui oled mingi 3-4h seal tšillinud,siis on mõistlik autot käivitada,et hommikul käima ka saaks. Mingite suuremate asjade käitamiseks on bussi mõtekam hoopis genekas osta või siis 12V seadmed ja lisa aku panna. Raske soovitada midagi,kui ei tea mida sa vajad.
Nende suurte 2000w asjadega peab veel seda ka jälgima,et seade ja tarbija ei oleks liiga lähestikku. On olnud juhuseid,kus tekivad mingid magnet või mis kurt seda teab lained, üle löömised ja seade kärssab hetkega läbi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas joel »

mx77 kirjutas: 19 Juul 2019, 13:02

Läpaka laadija võib otsad anda. Minu teada peaks hamaspinge peale iga asi otsad andma, kus toiteblokis trafot pole

Kas selle põhjust ka keegi seletada oskab? Impulsstoitekal on sisendis praktiliselt esimene asi alaldussild ja selle järel suured silumiskonded, nii et vahelduvvoolust tehakse alustuseks alalisvool. Dioodsillal võiks ju suht savi olla, kas sisse tuleb siinus või hammas.

Joel

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas will111 »

2000w ehk siis 170amprit voolu akust. noh ilmselt mingi konvertimise kadu on ka jne. ütleme 200A siis. muidugi ühelgi autoakul ei teki otseselt probleemi selle välja andmisega. samas ei suuda vähemalt ükski väiksemapoolsem aku sellist voolu ka pikalt välja anda.

hiinast või mitte hiinast, 2000w välja andev junn lükkab ilmselt vähemalt 200w soojaks. seda on juba suhteliselt palju ja seal peab olema päris korralik radikas ning aktiivjahutus küljes. seda pead siis jälgima, et nii oleks. ja loogiliseltv võttes nüüd päris superodavalt sellist asja ka toota ei anna. isegi hiinas peaksid need ikka miski 50 raha maksma :D

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

joel kirjutas: 19 Juul 2019, 13:53
mx77 kirjutas: 19 Juul 2019, 13:02

Läpaka laadija võib otsad anda. Minu teada peaks hamaspinge peale iga asi otsad andma, kus toiteblokis trafot pole

Kas selle põhjust ka keegi seletada oskab? Impulsstoitekal on sisendis praktiliselt esimene asi alaldussild ja selle järel suured silumiskonded, nii et vahelduvvoolust tehakse alustuseks alalisvool. Dioodsillal võiks ju suht savi olla, kas sisse tuleb siinus või hammas.

Ma tõesti ei tea, pole nii elektroonikaspets, aga otsad nad annavad.

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas simp »

Julgen soovitada(1000w): https://www.yeint.ee/it-multimeedia/toi ... valjundiga

Tahad ikkagi pure-sine-wave asja saada, see hammaspinge kipub just erinevaid toiteklotse sööma. Kohvimasinal pole probleemiks, aga läpaka, telefoni jms laadijad ei saa tihtipeale hakkama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

no hiinas maksavadki nad 50 raha
siina maksavad 300 raha noh pluss miinus
2000w vajadus on tõenäoliselt üliharva ja lühiajaliselt aga kui juba panna siis võiks panna väikse varuga.
Just sai kiiruga ostetud madratsipump. Metasas selgus, et tegemist oli 220v isendiga. Sõbra autos olev converter suutis sealt pumbast välja pigistada poolsekundit kestva inina ja minestas. Seega oleks hea kui saaks vähe rohkem powerit. Samas tühijooks võiks olla võimalikult madal ja samuti kui on väike tarbija taga, siis pole vaja bussi kütta.

Kui selgub tõsiasi, et selline hea junn maksabki 300 raha siis tuleb osta 300 raha eest. Aga enamasti kipub olema, et ärimees ostab 50 raha eest ja müüb mulle 300 raha eest, kuna ma olen loll ja ei tea, et sama asja saaksin ise osta 50 raha eest.

Just ostsin õhkpadaja 300 rahaga, mis rockautos müügil 50 rahaga. Kuna mul neid 3sajaseid puuotsas ei kasva, siis ma siin ennast harin (loodetavasti saavad ka teised tarkust juurde)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas will111 »

milline see õhkpadajas välja näeb ja mis see on? :D

konverterit 300 eest osta kindlasti mingit mõtet ei ole. mingit erilist "suuremat kvaliteeti" sa selle eest väga suure tõenäosusega ei saa. eks nende sees on mõningad transistorid, väiksemal odavamad ja võibolla vähem, suuremal natuke suuremad, kallimad ja rohkem. nende transside omahind on siiski vahemikus umbes nii euro kuni max võibolla 10 eurot jooks. mingit lisafunktsionaalsust suuremal seadmel ju ei ole. muud asjad on juhtmed, klemmid, pistikud ja korpus ning jahutus. hiinlane saab kümpsi vast koostamise eest ka.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Transitile lasin pingemuunduri panna esinduses ja sealt öeldi,et kui tahan üle 600w panna,siis peab seal auto enda elektroonikas midagi tegema,mida täpselt ei mäleta.
See 300w,mis pandi on Oomipoest ostetud ja maksis mingi 45 äkki. Veetud on otse toide akult ja pandud vahele tühjenemise kaitse,et akut kuivaks ei tõmbaks. Vitole panin selle sama ise,sest seal aku kunde istme all ja sai lihtsa vaevaga selle tehtud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 722
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

mx77 kirjutas: 19 Juul 2019, 15:19
Spoiler
joel kirjutas: 19 Juul 2019, 13:53
mx77 kirjutas: 19 Juul 2019, 13:02

Läpaka laadija võib otsad anda. Minu teada peaks hamaspinge peale iga asi otsad andma, kus toiteblokis trafot pole

Kas selle põhjust ka keegi seletada oskab? Impulsstoitekal on sisendis praktiliselt esimene asi alaldussild ja selle järel suured silumiskonded, nii et vahelduvvoolust tehakse alustuseks alalisvool. Dioodsillal võiks ju suht savi olla, kas sisse tuleb siinus või hammas.

Ma tõesti ei tea, pole nii elektroonikaspets, aga otsad nad annavad.

Seal oli mingi ilge k*pp sellega, et impulsstoiteplokkides toimub klassikalise trafo+alalduse asemel topelt alaldamine, mille vahel genereeritakse uuesti kõrgsageduslik vahelduvvool. Hammas peaks lõpptulemusena seda keskmist niigi habrast step-down-lüli kordades hullemini koormama ja silumiskondekaid kiiremini kuivatama... või kuidagi nii. Aga las mõni jõuelektroonikainime kommenteerib lähemalt.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

will111 kirjutas: 19 Juul 2019, 15:39

milline see õhkpadajas välja näeb ja mis see on? :D

Õhkpadajas on miss spelled õhkpadi. Välja näeb ka nagu õhkpadi :bsmile:

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Vint »

joel kirjutas: 19 Juul 2019, 13:53
Spoiler

Kas selle põhjust ka keegi seletada oskab? Impulsstoitekal on sisendis praktiliselt esimene asi alaldussild ja selle järel suured silumiskonded, nii et vahelduvvoolust tehakse alustuseks alalisvool. Dioodsillal võiks ju suht savi olla, kas sisse tuleb siinus või hammas.

Dioodsillal ja kondekatel ongi suht savi, transistorid ja tagasisideahel saab suurema töö osaks.
Liiga võimsat ei peaks toppima, madal tarbimine on 1 asi mis võib häireid põhjustada.
Tegelikul ei jaksa selgitada... kogu krempli lahti mõtestamine on suht pikk jutt, kellel huvi guugeldagu- switched-mode power supply ( SMPS )


Elevant
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Sept 2018, 18:38
Tsikkel: Honda CBR1100XX
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Elevant »

urmas66 kirjutas: 19 Juul 2019, 13:16

Rekkades kus 24V kasutusel,seal asi natuke lihtsam,sinna on meil pandud 600w ja nendega saab telekat vaadata ning kõike laadida. Kui oled mingi 3-4h seal tšillinud,siis on mõistlik autot käivitada,et hommikul käima ka saaks.

Kõik sõltub palju koormust taga on, mul on 1,5kw'ne inverter autos. Arvutiks mänguri MSI, kui selle täisvõimsusel käima löön(AC adapter 180w) on 4h'ga aku kutu või kriitilise piiri peal, kui vaatan lihtsalt filme/hängin intetnetis teeb 45h pausi ka ära(kero/seisukliimat kasutamata). Kui kero kasutada, siis vaja enamasti korra tunniks ajaks auto käima ajada. Seisukliimaga sõltub palju jahutada vaja on.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Black »

Soovitan läpparitele autolaadija soetada, kui vaja seal tihti kasutada. 13V/26V DC > 220V AC > 20V DC konvertimine-invertimine on maru ebaefektiivne.

Kohvimasinad ja veekannud on rekkameestel vast juba niikuinii 24V variandid.


Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Madlobster kirjutas: 19 Juul 2019, 12:46

Kohvimasin ja läpaka laadija söövad seda hammaspinget vast suht nurinata.

Elektrimootor ja hõõglamp ka, kuigi elektrimootori puhul on häälest aru saada, et "vool on kandiline". :)

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Black kirjutas: 22 Juul 2019, 22:15

Soovitan läpparitele autolaadija soetada, kui vaja seal tihti kasutada. 13V/26V DC > 220V AC > 20V DC konvertimine-invertimine on maru ebaefektiivne.

Kohvimasinad ja veekannud on rekkameestel vast juba niikuinii 24V variandid.

Meil jah juhtidel isegi mikrouunid 24V olemas,kompressoriga külmikust rääkimata.Korralikku masinakohvi ehk espresso tüüpi masinat pole veel 12-24V kohanud.Filtrikohvi asemel on keedukann+presskann palju parema kvaliteediga joogi tegemiseks mugavam ja saab ka teed teha.
Naabrimehel on matkabussis-krossibussis genekas ja selle pealt kasutab ühte kodus vanaks jäänud espresso masinat. Kuskile kus on natuke rohkem seltskonda ongi mõistlik pigem genekas osta,kui inverteriga jaurata. 1-3 inimese tarbeks on 12-24V seadmed palju mugavamad ja efektiivsemad. Mina isklikult kasutan inverterit konkreetselt asjade käivitamiseks millele pole 12V analooge olemas või ntks reisiseltskonnas keegi tahab minu autos oma läpakat laadida,aga endale on küll kõik asjad 12V ostetud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

urmas66 kirjutas: 23 Juul 2019, 21:37

.Korralikku masinakohvi ehk espresso tüüpi masinat pole veel 12-24V kohanud..

Pilt

Teevad suht OK joogi :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Black »

urmas66 kirjutas: 23 Juul 2019, 21:37

Filtrikohvi asemel on keedukann+presskann palju parema kvaliteediga joogi tegemiseks mugavam ja saab ka teed teha.

Filtrimasina suur pluss reisul olles on, et kasutatud filtri ja kohvipaksu viskad minema (üks väheseid asju, mille võib otseses mõttes kraavi või metsa alla visata) ja saad kohe uue kohvi teha, presskannu ja sõela pead pesema hakkama ja selleks kallist kaasasolevat veevaru raiskama. Matkakautos muidugi veevaru suurem.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Black kirjutas: 24 Juul 2019, 11:42
Spoiler
urmas66 kirjutas: 23 Juul 2019, 21:37

Filtrikohvi asemel on keedukann+presskann palju parema kvaliteediga joogi tegemiseks mugavam ja saab ka teed teha.

Filtrimasina suur pluss reisul olles on, et kasutatud filtri ja kohvipaksu viskad minema (üks väheseid asju, mille võib otseses mõttes kraavi või metsa alla visata) ja saad kohe uue kohvi teha, presskannu ja sõela pead pesema hakkama ja selleks kallist kaasasolevat veevaru raiskama. Matkakautos muidugi veevaru suurem.

Oli ju ka mul kunagi filtrimasin nii kodus kui ka rekkas, kui kunagi sõitsin,aga pole mina seda kunagi pesemata jätnud. Pesemata masinast on varsti kohv selline solk,et ei tahagi seda saada. Jeekimi soovitatud Espresso masin ,mis padjaga-kapsliga käib on sisuliselt sama,mis filtrimasin,aga tilkumise asemel pressib auru ja vee segu sealt läbi. Pärast on ikka vaja see pesta. Väikese presskannu pesed klaasitäie veega ära,kui ökolt teha.
No ja tsikli peale vist keegi ei hakka kohvimasinat võtma,aga väiksed ühe tassi presskannud on mul küll reisil kaasas olnud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Black »

No eks kannu tuleb aegajalt ikka loputada jah, aga seda saab kuskil veega vahepeatuses teha.

Eks variante on erinevaid. Ma ostsin kunagi 10+a tagasi Automaailmast Allride'i 12V keedupulga. Viskasin maja ees autos vett täis tassi, et näha, kuidas toimib. Kui kaabel hakkas longu vajuma ja sültjaks muutuma, tõmbasin otsa kiirelt sütkaripesast välja. Tootja ei paistnud absull arvestanud olevat, et kuna võimsuse saamiseks kulub nii volte kui ampreid, siis kui voltidega koonerdada, hakatakse ampreid imema ja plastnöör, kuhu sisse on armatuuriks näpuotsaga vaske lisatud, muutub ise küttekaabliks...

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas pühak »

Mul oli kunagi mingi 12V keedukann, Soomes Biltemast ostetud. Ega ta nüüd mingi eriline püss olnud, aga kruusitäie vett ajas veerand tunniga keema küll. Kui tuli takus polnud, siis oli paras muude tegemiste kõrval kasta kohviveel susiseda. Üle ei kuumenenud, teise kruusitäie võis kohe takkapihta ära keeta. Suri lõpuks pidevas autos loksumisest tingitud vanadussurma, tähendab, et hakkas kuskilt vett läbi laskma ja välja nägi ka juba üsna õudne.
Praegu on kuskil kapinurgas 12v kohvimasin. See küll oma ostuhinda pole õigustanud. On mõeldud kahele kruusile, aga ühegi peale läheb vist pool tundi. Kui 2 paned alla ja masin natukenegi viltu on, ajab 1 kruus üle ja teine on poolik. Kui keegi tahab omale, siis võib minu juurde järele tulla, saata ei viitsi.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”