12V-220V inverteri küsimus

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 760
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 77 korda

Re: 12V-220V inverteri küsimus

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

mx77 kirjutas: 19 Juul 2019, 15:19
Spoiler
joel kirjutas: 19 Juul 2019, 13:53
mx77 kirjutas: 19 Juul 2019, 13:02

Läpaka laadija võib otsad anda. Minu teada peaks hamaspinge peale iga asi otsad andma, kus toiteblokis trafot pole

Kas selle põhjust ka keegi seletada oskab? Impulsstoitekal on sisendis praktiliselt esimene asi alaldussild ja selle järel suured silumiskonded, nii et vahelduvvoolust tehakse alustuseks alalisvool. Dioodsillal võiks ju suht savi olla, kas sisse tuleb siinus või hammas.

Ma tõesti ei tea, pole nii elektroonikaspets, aga otsad nad annavad.

Seal oli mingi ilge k*pp sellega, et impulsstoiteplokkides toimub klassikalise trafo+alalduse asemel topelt alaldamine, mille vahel genereeritakse uuesti kõrgsageduslik vahelduvvool. Hammas peaks lõpptulemusena seda keskmist niigi habrast step-down-lüli kordades hullemini koormama ja silumiskondekaid kiiremini kuivatama... või kuidagi nii. Aga las mõni jõuelektroonikainime kommenteerib lähemalt.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”