12V-220V inverteri küsimus
-
- Postitusi: 760
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: 12V-220V inverteri küsimus
mx77 kirjutas: ↑19 Juul 2019, 15:19Spoiler
joel kirjutas: ↑19 Juul 2019, 13:53Kas selle põhjust ka keegi seletada oskab? Impulsstoitekal on sisendis praktiliselt esimene asi alaldussild ja selle järel suured silumiskonded, nii et vahelduvvoolust tehakse alustuseks alalisvool. Dioodsillal võiks ju suht savi olla, kas sisse tuleb siinus või hammas.
Ma tõesti ei tea, pole nii elektroonikaspets, aga otsad nad annavad.
Seal oli mingi ilge k*pp sellega, et impulsstoiteplokkides toimub klassikalise trafo+alalduse asemel topelt alaldamine, mille vahel genereeritakse uuesti kõrgsageduslik vahelduvvool. Hammas peaks lõpptulemusena seda keskmist niigi habrast step-down-lüli kordades hullemini koormama ja silumiskondekaid kiiremini kuivatama... või kuidagi nii. Aga las mõni jõuelektroonikainime kommenteerib lähemalt.

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.