VOSHOD 3M 1989, Sciev


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 269
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev

Lugemata postitus Postitas Sciev » 28 Juul 2019, 22:40

Nüüdseks on siis teada, et fiksaator oli sees kinni. Eks "käigutrumliga" kokku puutuv pind oli natuke kulunud ka ja just niimoodi, et pealmise pinna servad olid laiemaks läinud ja ilmselt seetõttu oligi seal pesas kinni. Lisaks kulumise tagajärjel tekkinud metallipuru ka seal pesas ja üldse kuna asub käigukasti põhjas, siis kõik millel allapoole settida on võimalik, seda ka teeb. Sai pesa aerosoolvahendiga puhtaks tehtud ja fiksaatori pealmise pinna servad viiliga üle käidud. Kuigi iseenesest käigukasti probleemidega tegelemiseks ei pea nii palju lammutamaaga võtsin ikka päris lahti kõik, siduripoolelt ka kõik küljest ära. Lasin selle mootori sidurikettad ka lamellkettaga üle, ehk ei libise enam, enne libises sellel mootoril ikka väga hullult. Väntvõll käis ka välja, uued simmerid ja laagrid läksid. Käigukahvlite süsteemile panin paar seibi vahele, et lõtke vähendada. Nüüd on mootor muus osas koos, aga kolbi ja silindrit ei ole veel pannud. Kolvi ülemisel osal olid kriimud ja natuke silindril ka. Vaatan, äkki paneks uue kolvi ja silindri üldse, kolvi kindlasti, aga hetkel mul 0-suurusega kolbi ei ole, varsti saan. Uutest veneaegsetest osadest on 1.rem kolb ja 0 silinder, need kokku ei sobi. 1 uus väntvõll on ka varuks. Seda ei näinud põhjust praegu sisse panna.


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”