VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
Lahe, et voshodiga veel jändad...
Mina sain siduri pidama, kui soetasin uued taiwani made sidurikettad ja lamellid lasin 150 liivapaberiga matiks. Kokku läks 6 siduriketast ja kaks metallist ketast panin paksemad, nii et ülemine surveplaat siduri lahutuse korral suht nuutide lähedal. See tekitas vedrudele korraliku pinge ning nädalavahetuse tripil sidur pidas ilusti.
Kasti läks MOTUL 5100 4T 15W-50
Mind ootab ka käigukastis sobramine... otsin käike, kuigi juba harjunud (kui mingi käik ei lülitu kohe, siis sidur alla ja nõks käiguhooba ka allapoole) aga ikkagi vaja korda teha. Kui kõik hammakad on korras, siis jäävad need, kuid vist viskan sinna voshod 3M hammakad. Siis peaks 3nda käiguga ilusit ka 55 juures sõita olema.
Vaja mõned veohammakad osta 13.14.15. hambaga, siis saab ülekannet mootorile timmida.
Mootor on sõitnud praeguseks üle 2500km ja seda kasutanud kohe suht korralikult (sissesõitu ei töristanud... vaid ikka punn põhja ja siis maha... maanteel ikka 90km/h) eks sellel nädalal ole näha mis silinder, kolb ja rõngad näitavad.
Masin lippas väga ilusti ja seda isegi nädalavahetuse ilmaga - siis Castrol Power 1 Racing 2T õli 1:25le B98, keskmine kulu 4L/100...
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.