Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7417
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1096 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

[mention]ranel[/mention] Ei oska sinu rahulolu kommenteerida. Minu ootused olid kõrged, sest ma olin (ja natuke olen ka täna) seda usku, et spetsseadmed on paremad, kui universaalsed. Kasutasin enne seda GoRider Excalibur (Becker Mamba) seadet ja see oli kõvasti parem. Poleks pidanud olema, sest on kõvasti odavam ja vanem aga paraku on parem.
Täiendava miinusena Zümo kapsaaeda lisan, et Sena sideseadmetega oli grupis sõites kogu aja mingi kamm heliga, kui esimene oli GPS'iga ühendatud. Kohe kui lahti ühednad on elu lill.

Ääremärkuseks veel juurde, et nägin kellelegi Zümo 396LMT'd kasutusel, näppisin seda ja nentisin, et see oli parem, kui 590. Minu jaoks täiesti arusaamatu. Muuseas, seda, et 590 on vilets võrreldes odavaamte seadmetega pole mitte ainult mina täheldanud - Advrideris keegi mõni aeg tagasi kõrvutas erinevaid seadmeid ja leidis, et 590 on vilets võrreldes Garmini enda toodanguga.

ranel kirjutas: 30 Juul 2019, 08:48

Note 2 oli loetamatu lõunamaise päikese käes, kui gps-i ekraanilt luges ikka veel asju välja. Endale siiski ostan kusagilt päikesesirmi ka juurde. Siis peaks päikese käes ikka väga tipp topp olema.

Xiaomi Npte 2 on 5-6 aasta vana tehnoloogia, täna on odavtelefonidel sama tehnoloogia, mis 2-3 aasta tagasi tippmudelitel. Ilma päikesevarjuta ei kujuta ma Zümot kasutust üldse ette.

Kui tuled märgitud raja peale tagasi, siis juhatab antud punktist edasi. Kogu rada jääb kaardi peale alles ja minuarust on see pigem feature, kui bug.

Ma seda omadust ei kohanud.

Tänava osas on õigus. Pead teadma.

Jah, proovi sa ära arvata, kas Karulaugu tänav tänav asub Viimsis, Haabneemel või Miidurannas. Ja nüüd kanna see olukord Austria mägedesse või Lõuna-Poola külasse.

Kontrast madal. Menüüs on seaded olemas, kus lisainfo saab maha keerata ja jääbki sisuliselt tee alles.

Kontrast moodustib üljuhul heleduse-tumeduse baasil, taustavalgus on eraldi teema. Ideaalne kaart oleks mustade (või 85% hallide) teejoontega ja punase teekonnamarkeeringuga. Beez ja helepruun ei moodusta omavahel kontrasti. Minu jaoks on hea konrtast siis, kui ma saan prillide eest ära võtta ja ma endiselt eristan teid, kui ei saa siis pole piisav. Parima kontrastiga kaardid on senini mul OSMANDi peal ja vanal Nokia telefonil.

Erinevaid vaatetüüpe tuleb jah menüüst vahetada.

No see, et ma 3D ja 2D ning North Up vahel vahetamiseks pean menüüsse ronima on ikka jura. Samamoodi väljazoomimisega, et ülevaadet teekonnast saada tuleb eraldi vaatesse minna. Pole pointi.

Aegluse osas. See punkt on täiesti arusaamatu. Teekonna arvutamist mõtled või mida? Kõik muu on küll hetkega.

Proovi sa kaardiga töötada, uurida teekonnapunkte, neid sisse-välja zoomida ja nihutada.

Tegelikult tahaks täitsa proovida su lahendust, sest osad su postis välja toodud punktid ma olen juba ise läbi teinud ja loobunud nendest, kuna mitte töökindel või oli ebamugav, siis kui ma üritasin veel motogepsu ostmist vältida. Kuna aga tundub, et ise rahul, siis ma näeks seda endal pigem seda telefonina, mida tasuks päriselt kaasa võtta.

Millest sa täpsemalt loobunud oled? Millised kohad olid ebatöökindlad või ebamugavad?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”