Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Madlobster kirjutas: 30 Juul 2019, 23:22

Mitu korda nüüd seda "sõiduoskust" siin kiitnud oled juba?
Vbl paned selles omale signatuuri, ei pea nii tihti korrutama?

See ei käi jutumärkides. Sõiduoskus on piisavalt hea sõitmiseks selliste tsiklitega ja kiirustega nagu seni sõitnud olen ja kuna ka tulevikus ei kavatse helikiirust ületama hakata, siis ilmselt nii jääb ka edaspidi. Ja kui ma reaalselt oma sõidud hästi sõidetud saan, miks peaks oma sõiduoskust halvaks hindama. (lol)
Kui võtta üks autojuht, kelle sõiduoskust 99% meist võiks heaks hinnata, siis võibolla mingi dragster race kontekstis oleks ta sõiduoskus 0. Ehk võtame aluseks õige taustsüsteemi.
:)

Black kirjutas: 30 Juul 2019, 23:26

Ma ise samasugune. AB-kat mõlemad aastal '95 eksternina. Võrride, moppide, jänestega javade jms-ga tatikana sõitnud ja justkui kõik toimis. Dnepriga sai ka sõidusuunas keerates mõistlikul kiirusel täiesti kenasti sõita. Ei ühtki sõidukoolitust. Baigile ronides oli tunne, nagu oleks täiesti tundmatu riistapuu selga roninud. Ajasin algul selle süüks, et küllap tundub võõras, et esituli ei keera kaasa... Tegelikult täiesti teise geomeetriaga asi, mis enam lollustega tegelemist ei andesta.

Ausalt öelda tahaks tänapäeval täitsa proovida, kuidas kavross või vossood õigetele juhtimisvõtetele allub. :)

Ei ole baigiga nö. hullu pannud kurvides, normaalselt prooviks sõitnud natuke (sirgel jah sai korra 170 sisse, aga see on ka väga tagasihoidlik ju sellise masina kohta). Ei välista, et seda tüüpi masin vajab natuke teistsugust lähenemist kui on soov kiiresti sõita. Ega vene ratastega keegi väga esipidurit ka ei kasutanud, baigil on see nö. kohustuslik. Ise täheldasin vaid seda, et kurvi minnes tasus hoida kergelt vedu järel, mitte gaas maas (mootoriga pidurdamine on sellisel väga tugev, oli vist mingi u. 105 kW kandis masin).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”