Küttesegu rikas/lahja?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Küttesegu rikas/lahja?
Tere.
Silmitsedes pildil olevat küünalt ning mõeldes küttesegule, mis ideed pähe tulevad? Liiga rikas?
Muidu ei kurdaks, aga madalatel pööretel järsult kiirendades mõtleb veidi (justkui tahaks välja surra) ja siis hüppab minema (kiirenduspump tundub töötavat),
ka päris lahti keerates ei ole lõpus nii terav minek kui peaks.
Karburaatorit puhastades, avastasin, et keegi on suuremad düüsid sisse keeranud, peadüüs on eriti palju suurem ( stockis mainjet 168 ja pilot 42).
sai pisut ka sellist lehte uuritud: http://ngksparkplugs.com/tech_support/s ... aqread.asp kuid, ega palju selgemaks asi ei saanud
2007 Suzuki RMZ 250
Mainjet 180
Pilot 45
Segukruvi 1,5 pööret lahti
teisi teisi andmeid ei tea. Ratas stock v.a. summuti.
http://www.agraarkeskus.ee
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: Küttesegu rikas/lahja?
kui sportsummid pandud siis võivad düüsid vahetatud olla . endal oil sama lugu ,et panin originaalsummi alla ja mootoris oli tunda ,et segu lahja ja detoneeris ,seejuures nagu võimsust tundus olevat rohkem ja kiirust vähem .
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Õhufilter puhas? Suuremate düüsidega peaks kaasnema veidi parema airflow-ga filter, kui piisavalt õhku peale ei saa siis hakkabki pooma.
Re: Küttesegu rikas/lahja?
eks võib proovida ajutisel filtielemendi vahelt ära võtta. aga küünla järgi on liiga rikas nagu jah...see peadüüs tundub päris palju suurem originaalist, nii et tõsi ta on, õhku peab siis ka vastavalt peale pääsema.
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Filtrit hooldan pidevalt, ei usu, et selles jama (korralik TwinAiri filter). Panin prooviks veits väiksemad düüsid:pilot 42 ja main 175. Ja uue küünla. Pestud ja õlitatud filtri ka.
Tegin väikse ringi. Tunnetus on parem, eriti tühikäigult kiirendades. Ei teagi kas aitas karpa puhastamine v. Väiksemad düüsid. Preagu tundub, et jookseb ühtlaselt kuni lõpuni välja. Küünalt ei jõudnud veel kontrollida. Ma loodan, et liiga lahjaks ei teinud segu.
Parem olgu pisut rikas kui lahja? Sedasi peaks mootorile tervislikum olema.
http://www.agraarkeskus.ee
Re: Küttesegu rikas/lahja?
nojah, aga pisut rikas ja liiga rikas on siiski ka erinevad asjad küünalt tasub kindlasti kontrollida, siis edaspidi ka rahulikum endal. aga ma arvan, et see düüsi vahetus võis olla õige käik...tihtipeale neid vahetatakse ka suhteliselt laest võetud loogika järgi nagunii
Re: Küttesegu rikas/lahja?
rikas segu muudab küünla mu võrril selliseks.saad nüüd enda küünlaga võrrelda ja omad järeldused teha interneti meister mehhaanikute jutu osas
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Küttesegu rikas/lahja?
rikas segu ei ole mingi on/off setting. et lükkad nuppu, nüüd on rikas ja teises asendis ei ole...
muidugi see pigem natuke rikas kui vaene asi käib ka rohkem 2-taktiliste kohta, kus mootoriõli on segatud kütuse sisse
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Küünal puhta hele. See viitab lahjale segule. Pakun, et segu on lahja. Vähemalt tühikäigul. Eks see paras ennustamine ole siin foorumi kaudu.
Re: Küttesegu rikas/lahja?
eksole...puhta hele nagu see vasakpoolne siin? http://performanceunlimited.com/illustr ... img106.gif
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Eks see foorumi kaudu ratta remontimine võib olla pisut kaheldav tegevus jh, kuid kui endal pole piisavalt kogemusi ja teadmisi, siis on "second Opinion" ja väike diskussioon on alati kasuks.
Mina siiski arvan, et segu oli rikas https://sites.google.com/site/ksmsinc/t ... park-plugs
Peale tööd lähen teen ühe korraliku tiiru veel rattaga ja vaatan mis nägu see uus küünal siis on.
http://www.agraarkeskus.ee
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Mihkel250 kirjutas:Eks see foorumi kaudu ratta remontimine võib olla pisut kaheldav tegevus jh, kuid kui endal pole piisavalt kogemusi ja teadmisi, siis on "second Opinion" ja väike diskussioon on alati kasuks.
Mina siiski arvan, et segu oli rikas https://sites.google.com/site/ksmsinc/t ... park-plugs
Peale tööd lähen teen ühe korraliku tiiru veel rattaga ja vaatan mis nägu see uus küünal siis on.
Tee selle tiiru sees nii, et töösooja mootoriga lase üks vähemalt täiskoormusel lõik (nii 1min) ja kontrolli seejärel küünalt.
Ja pea silmas,(nagu Margusxx ka mainis), et kui on mingi "tuning" osaliselt peale pandud, siis väga korralikuks asja ei saagi: ehk asi peab tasakaalus olema(suuremad düüsid vajavad paremat läbivoolu ja see, et seal on twin-Air seda automaatselt ei tähenda- kui sumps on originaal sellel kooslusel taga, siis jällegi.... ja ega see muidugi mingi raketiteadus ole, see modimine ongi üks motomehe elu võlu B-)
Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Kuidas krt sul see äär puru tükikesi on? või ilmselt rikka seguga nii ära tahmatanud. Ma panin korraks käima ,siis võtsin maha vaatasin, et äär märg. Siis käisin linnas tegin natuke sõitu ,siis võtsin uuesti maha kodus . Äär polnudki enam märg vaid ikka nii nagu olema peab ainult keskmine osa valge.
ei tea mida krutida neid kruvikesi vahest ikka keeranud... kui täitsa jamaks midagi peaks minema siis lasta ära teha see mõni euro pole mingi raha.
Muidu pole ju viga liigub ja kurta ei saa.
426f kirjutas:
rikas segu muudab küünla mu võrril selliseks.saad nüüd enda küünlaga võrrelda ja omad järeldused teha interneti meister mehhaanikute jutu osas
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Mingi vana teema aga äkki keegi oskab mind natti pidi kuhugi õigele rajale suunata.
Mul nimelt kõik täiesti pekkis, viimane sõit Männikul oli kokku ca 100 m sõitu ja 1,5 tundi vändarallit
Küünal oli märg kui kurat.
Lihtsad asjad välistasin ära: summuti tihe uus vill pütis, karpa puhastatud ja nõel nö pöhjas et võiks olla kõige vaesem, õhufilter puhastatud ja õlitatud, küünal tehase ettekirjutuse järgi mis olema peab ja tuliuus, karpa küljes kruve võin keerama jäädagi paremaks ma seda saanud pole.
Rattaks Husqvarna WR 360 2t äkki mingi 95 aasta, karpaks Dellorto VHSB 37 DS peadüüs tundub olema oem 195
Kaevasin manuali ka välja
http://www.iwt.com.au/private/Dellorto%20manual.pdf
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Küttesegu rikas/lahja?
tito kirjutas: ↑30 Juul 2019, 22:45Mingi vana teema aga äkki keegi oskab mind natti pidi kuhugi õigele rajale suunata.
Mul nimelt kõik täiesti pekkis, viimane sõit Männikul oli kokku ca 100 m sõitu ja 1,5 tundi vändarallit
Küünal oli märg kui kurat.
Lihtsad asjad välistasin ära: summuti tihe uus vill pütis, karpa puhastatud ja nõel nö pöhjas et võiks ola kõige vaesem, õhufilter puhastatud ja õlitatud, küünal tehase ettekirjutuse järgi mis olema peab ja tuliuus, karpa küljes kruve võin keerama jäädagi paremaks ma seda saanud pole.
Rattaks Husqvarna WR 360 2t äkki mingi 95 aasta, karpaks Dellorto VHSB 37 DS peadüüs tundub olema oem 195
Kaevasin manuali ka välja
http://www.iwt.com.au/private/Dellorto%20manual.pdf
Nõel ei mängi käivitamise juures mingit rolli, kui karpa tühikäik on õieti regullitud
Kas proovisid ka gaas täitsa lahti käima lüüa?
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Olen proovinud ka põhjagaasiga, suht lootusetu üritus ikka
Eelmine aasta oli probleem vaid külmalt käima saamisel nüüd selline... pigem loto
Aga jah, nagu pakkusid oleks vaja tühikäik saada heaks- kas on olemas nii pimesi kompamiseks ka mingi rusikareegel, a la kinni kõik kruvid ja siis mingi kindel arv pöördeid peale keerates saaks mingi algse lahenduseni?
Nii palju veel et segu teen tavaliselt penskari turvalise 1:40 le ja kasutan Circle k 98 ning Castrol Racing 2t
Rohkem ma hetkel lähteinformatsiooni pakkuda ei oskagi
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Ratta manualis on default setting antud, aga kui sõidu ajal kooles, siis tühikäik väga ei loe. Pane paika ja proovi nii, et teed küünla kuivaks ja gaasi käivitamisel ei näpi. Võid õhufiltri prooviks eemaldada.
Pildil olev küünal on küll ilus ja rikkale sõidule minu meelest ei viita. Kas aga rõngad ei või olla hõredaks saanud?
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Tort kirjutas: ↑31 Juul 2019, 09:56Ratta manualis on default setting antud, aga kui sõidu ajal kooles, siis tühikäik väga ei loe. Pane paika ja proovi nii, et teed küünla kuivaks ja gaasi käivitamisel ei näpi. Võid õhufiltri prooviks eemaldada.
Pildil olev küünal on küll ilus ja rikkale sõidule minu meelest ei viita. Kas aga rõngad ei või olla hõredaks saanud?
No pilt petab, päris must ja märg on- enne seda oli pauna tihend katki et sealt võis väike protsent probleeme alata- tänaseks uus tihend ja summuti vill uus, väljalase peaks olema hea otsast lõpuni.
See Männiku lugu oli selline, et ajasin pilli kärust maha ja panin käima, teine vändapauk ja käis- nagu päris.
Võtsin poisi tsikli maha ja peksin ka tolle käima, kui selgus et talvega on saabas poisile väikseks jäänud jätsin mõlemad seisma ning arutasime mis edasi teha. Kuna poisil oli ilge isu sõita, panime tavalise tossuga rajale ajama- aga vana pea on ihunuhtlus, unustasin kraani kinni ja nii ta mul ära kooles kätte ja sealt edasi on kepp ja käpikud
Kui ma selle pilli ostsin mõned aastad tagasi, siis müüja kurtis et on üks tüütu küünla söödik- aga nagu ütleb vanasõna et lennukit õhus ei remondita, siis probleemidega olen tegelenud nüüd kui need käes. Kolviga seonduvat puutund pole- jätan selle viimaseks, seega seisukorda kommenteerida ei oska.
Ok mul ratta manual ka kuskil olemas proovin algsätted paika panna.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Mingi tooresüsteem on ka vast? Selle võiks ka üle vaadata siis. Äkki jäi tookord kinni.
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Läbi neti on alati hea remontida ja eriti mõnus juhendada.
Aga kindlasti oled välistanud puudujäägid, (viimases kirjutises mainid, et pole ):
1. kompresioonis (tehase etteantud vahemikus) + igasugused lekked (sisse/välja) s.h. sisselaskes, võtab paisudes kuskilt lisaõhku...
- süüde õigsuses ja toimivuses
- Väljalaske süsteemis (seda just vastusurve osas, lõpupüti vill ei mängi suurt rolli 2T mootoril, sest see on ainult mürasummutamiseks).
mind on aidanud karpa reguleerimisel just see kirjatükk (ei olnud küll mikuni karpa aga süsteemid samad)
http://www.vintagebikebuilder.com/mikun ... guide.html
Kuigi su kaevatud manual räägib sama, siis seal on asi nõks lihtsamalt seletatud.
Pigem tahaks kalduda sinna, et viga pole karpas... karpa on peaaegu viimane asi, mida kruttima hakata - keera see juhendi järgi n.ö. null seisu.
Sul peaks olema karpa ja silindri vahel reedvalve klapp, kas see funktsioneerib korralikult?
Eelmise omaniku vihje, et küünlasöödik... kas süütesüsteem on ikka korras (süütepool + selle toide), et küünal ülepinget ei saa?
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Keegi pole veel elementaarset sädeme kontrolli veel pakkunudki, kui juba hakatakse mootorit remontima.
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Peale seda "Männiku stoorit" olen karpat puhstanud- kõik võimalik on lahti käinud carb.cleaneri ja suruõhuga puhtaks tehtud. Selle tooreklapi osad liikusid ilusti ei poonud kokku pannes, ega nüüd hiljem- liigub ja toimib nagu ema süda
hmm kirjutas: ↑31 Juul 2019, 10:36Läbi neti on alati hea remontida ja eriti mõnus juhendada.
Aga kindlasti oled välistanud puudujäägid, (viimases kirjutises mainid, et pole ):
1. kompresioonis (tehase etteantud vahemikus) + igasugused lekked (sisse/välja) s.h. sisselaskes, võtab paisudes kuskilt lisaõhku...
- süüde õigsuses ja toimivuses
- Väljalaske süsteemis (seda just vastusurve osas, lõpupüti vill ei mängi suurt rolli 2T mootoril, sest see on ainult mürasummutamiseks).
mind on aidanud karpa reguleerimisel just see kirjatükk (ei olnud küll mikuni karpa aga süsteemid samad)
http://www.vintagebikebuilder.com/mikun ... guide.htmlKuigi su kaevatud manual räägib sama, siis seal on asi nõks lihtsamalt seletatud.
Pigem tahaks kalduda sinna, et viga pole karpas... karpa on peaaegu viimane asi, mida kruttima hakata - keera see juhendi järgi n.ö. null seisu.
Sul peaks olema karpa ja silindri vahel reedvalve klapp, kas see funktsioneerib korralikult?
Eelmise omaniku vihje, et küünlasöödik... kas süütesüsteem on ikka korras (süütepool + selle toide), et küünal ülepinget ei saa?
Ei miks, mul just meeldib neti teel kõike parandada- selle pärast ma siin esimeses postis ka kirjutasin, et äkki keegi oskab õige otsani kohale juhatada
Mul summuti kolises resonaatortoru oli kivikõva villa küljest lati ja see summuti ei summutanud vaid ummistas kogu seda üritust, vabalt need gaasid seal ei liiknud ja sellest ka villa uuendamise mõtted/vajadus. Ütlen ausalt et see ei olnud ka kulukas ega ajamahukas, vill maksis 15 kulli ja uus väljalaske tihend leegikale 3,54
Okey lühidalt, ma siis panen karpa kokku tagasi düüse vahetamata ja proovin algseaded taastada. Kuna jah redvalve on käega katsuda võtan sisselaske maha ja piilun selle üle. Mis puutub sisselaskesse siis pealt on see küll selline päevi näinud ja lisaõhu kahtlus on mul selle koha pealt olnud ( algul kartsin ka karpat maha võtta, et kui sisselase päris ära pudenema peaks siis asi puhta mokkas ) Aga hetkel ka sisselaske enda välistaks kuna see ikka tummine tükk kummi
Kogu selle sae majanduse juures kõige nõmedam ongi see, et Eestis Husqvarna mehod saadavad KTM i ja vastupidi varuosasid sellisele mammutile seega saab ainult jebaist
See nüüd ühtib ka hmm mõttega- see on ikka välja pakutud
Ja nagu tort nüüd välja hõikas siis säde visuaalselt olemas- muidugi korralikult toimimises veendunud ei ole ja see tegelikult vajaks samamoodi kindluse mõttes üle kontrollimist- krt selliseid lihtsaid häid mõtteid tuleb nagu saelaudu Vändrast!
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Õige otsani on juba väga raske juhatada, sest neid otsi oled muutnud nii palju, et viga võib juba igal pool olla, mis summeerivad üksteist. Lõpuks pead hakkama kogu kupatust otsast peale laduma:
- mootori enda korrasolek - kompressioon ja lekkekindlus - lihtsalt korraks kell külge ja loe näit. lekkeosas sul nõks keeruline, sest silindri ümber on vesijahutus aga mis värvi on jahutusvedelik?
- süütesüsteemi korrasolek - õigeaegsus ja töökindlus kõikidel pööretel/temperatuuridel
- õiges suhtes küttesegu jõudmine põlemiskambrisse... alustades tühikäigul, 1/4, 1/2, 3/4 ja täisgaasil.
Enne ei ole mõtet karpa regullimisele aega kulutada, kui 1 ja 2 pole korras.
Just alles tegelesime ühe teise 2T masinaga, millel (õnneks) kaks pütti ja külmana ei tulnud üks pütt taha... sojana tuli. Samas juhtus nii, et mingi hetk ei tulnud ka soojaga.
Põhjus oli süütepoolis endas, mitte ühendustes.
Seega igaks juhuks enne kruttimisi proovi süütesüsteemi korrastada. Kui see tüli ei tee - ja kui sul on süütesüsteemile varuosi käepärast, vaheta kõigepealt süütepool + selle juhtmestik.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
hmm kirjutas: ↑31 Juul 2019, 11:43Õige otsani on juba väga raske juhatada, sest neid otsi oled muutnud nii palju, et viga võib juba igal pool olla, mis summeerivad üksteist.
Just alles tegelesime ühe teise 2T masinaga, millel (õnneks) kaks pütti ja külmana ei tulnud üks pütt taha... sojana tuli. Samas juhtus nii, et mingi hetk ei tulnud ka soojaga.
Põhjus oli süütepoolis endas, mitte ühendustes.
Seega igaks juhuks enne kruttimisi proovi süütesüsteemi korrastada. Kui see tüli ei tee - ja kui sul on süütesüsteemile varuosi käepärast, vaheta kõigepealt süütepool + selle juhtmestik.
Noo piibu ja uue juhtme leian ma igast endast lugupidavast poest, ülejäänu on ääm pehmelt öeldes pekkis teema
Ma korra jäin mõtlema väitele, et kui tõmbab sisselaskest lisaõhku- kas siis vastupidiselt see asi lahjalt käima ei peaks- mis jõud sinna lisaõhule lisakütust veel toimetama peaks
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Läheb jah lahjaks, kuid võib juhtuda nii, et see leke tekitab olukorra, et karpas väheneb hõrendus selliseks, et sealt enam kütust madalamatel pööretel kaasa ei tule.
Samas mainisid, et karpat oled igasse ilmakaarde reguleerinud ning mingi tasemeni asi funkab (isegi suht norm seguga) - kui seisma jätad, siis lekke koht piisavalt suur, et karpa käivituse hetkel ei funktsioneeri.
Neid kohti leiab tavailiselt brakecleaneriga ühenduskohti pihustades - kui mootori töö muutub on õhutõmbamine teada... kui ei siis leket ka pole.
Brakecleaneri sattumine küttesegu hulka põhjustab mootori töö halvenemise...
Aga selle leidmiseks pead mootori tööle saama või olema kompleteerimisel endas väga kindel, et kõik kohad on lekkekindlad.
Muide siis peaks mootori tööle saama lükates, 1.käik sees... Kickstardiga üldjuhul tööle ei lähe.
Võrrimeeste ja vanade 125cc tegelaste kogemus ja head jooksuajad sport tehes....
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
hmm kirjutas: ↑31 Juul 2019, 11:57Aga selle leidmiseks pead mootori tööle saama või olema kompleteerimisel endas väga kindel, et kõik kohad on lekkekindlad.
Muide siis peaks mootori tööle saama lükates, 1.käik sees... Kickstardiga üldjuhul tööle ei lähe.
Võrrimeeste ja vanade 125cc tegelaste kogemus ja head jooksuajad sport tehes....
Sportimine jäi aega kui ma veel noor ja rumal olin
Mis puutub karburaatori näppimisse, siis juurde ja maha keeratud pöörded kruvidel on üles loetud, ning algne on alati taastatud- seega enam vähem võiks see olla seades, nagu ta koguaeg on olnud +- väike Tambov
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Mu kogemused piirduvad küll ainult KTM-i võrriga, aga mul pole küll õnnestunud mingeid karpa kruve vms kribukräbu kruttides kahetaktilist täitsa maha tappa, ta võib küll edasi käia nagu viimane peldik, aga minimaalselt mõne paugu peaks ikka välja meelitama. Kui põhimõtteliselt bensiini silindrisse tuleb, säde on ja kaltsu sisselaskesse unustatud pole (damhik), siis jääb ikka üle ainult kompressioon - ehk kolb võib lihtsalt nii õhtal olla, et enam ei hoia tuult kinni. Mul viimane kord kooles sel põhjusel pmst samamoodi, külmalt ehmatas saabast nähes käima, a pärast soojaks käimist jäi tummaks ja pärast hunnikut jalasporti järgnes kokkupakkimine.
Lõpupüti vill muidu mängib kõvasti rolli, uue vs umbe põlenu vahe oli mul 2 numbrit peadüüsi, noh ja ega ta enam väga mäest üles minna ka ei tahtnud... A käima läks ikka.
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Jesper kirjutas: ↑31 Juul 2019, 13:02Mu kogemused piirduvad küll ainult KTM-i võrriga, aga mul pole küll õnnestunud mingeid karpa kruve vms kribukräbu kruttides kahetaktilist täitsa maha tappa, ta võib küll edasi käia nagu viimane peldik, aga minimaalselt mõne paugu peaks ikka välja meelitama. Kui põhimõtteliselt bensiini silindrisse tuleb, säde on ja kaltsu sisselaskesse unustatud pole (damhik), siis jääb ikka üle ainult kompressioon - ehk kolb võib lihtsalt nii õhtal olla, et enam ei hoia tuult kinni. Mul viimane kord kooles sel põhjusel pmst samamoodi, külmalt ehmatas saabast nähes käima, a pärast soojaks käimist jäi tummaks ja pärast hunnikut jalasporti järgnes kokkupakkimine.
Lõpupüti vill muidu mängib kõvasti rolli, uue vs umbe põlenu vahe oli mul 2 numbrit peadüüsi, noh ja ega ta enam väga mäest üles minna ka ei tahtnud... A käima läks ikka.
Mul on see käivitumine täielik loto vahest läheb täiesti normaalselt, teinekord peksadki ennast lolliks, aga enda Suzuki pealt mäletan, et see läks mõttest ka käima. Ja siis kõige muuga tegelda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.