Küttesegu rikas/lahja?
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Küttesegu rikas/lahja?
Õige otsani on juba väga raske juhatada, sest neid otsi oled muutnud nii palju, et viga võib juba igal pool olla, mis summeerivad üksteist. Lõpuks pead hakkama kogu kupatust otsast peale laduma:
- mootori enda korrasolek - kompressioon ja lekkekindlus - lihtsalt korraks kell külge ja loe näit. lekkeosas sul nõks keeruline, sest silindri ümber on vesijahutus aga mis värvi on jahutusvedelik?
- süütesüsteemi korrasolek - õigeaegsus ja töökindlus kõikidel pööretel/temperatuuridel
- õiges suhtes küttesegu jõudmine põlemiskambrisse... alustades tühikäigul, 1/4, 1/2, 3/4 ja täisgaasil.
Enne ei ole mõtet karpa regullimisele aega kulutada, kui 1 ja 2 pole korras.
Just alles tegelesime ühe teise 2T masinaga, millel (õnneks) kaks pütti ja külmana ei tulnud üks pütt taha... sojana tuli. Samas juhtus nii, et mingi hetk ei tulnud ka soojaga.
Põhjus oli süütepoolis endas, mitte ühendustes.
Seega igaks juhuks enne kruttimisi proovi süütesüsteemi korrastada. Kui see tüli ei tee - ja kui sul on süütesüsteemile varuosi käepärast, vaheta kõigepealt süütepool + selle juhtmestik.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.