Küttesegu rikas/lahja?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2193
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 553 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma muidu nii üld-maailmavaatelises plaanis veel lisaks, et kui eesmärk on sõites meeldivalt aega veeta, siis ei vääri nende muuseumkrossikatega jändamine minuarust vaeva - ok, saad ta vbl seekord veel käima, tellid eBayst mingid jupid, jne, aga päeva lõpuks kui seal on juba mingid sisselaskekõrid pragunenud jms jaburad kulumised sees, siis lihtsalt jäädki lõputult mutrivõtmetega ümber ratta käima. Rääkimata sellest, et ratas on ikka raske, amordid on ikka mõttetud ja järgmine kord kooleb ta raudselt kuskil sügaval liivaaugu põhjas.

Järjekordne asi, mille ma õppisin enda, mitte teiste kogemusest :P Kuigi noh eks töö käinud tekkinud putitamse oskused jäävad plusspoolele, siis samal ajal mittetekkinud sõiduoskused omakorda jälle tasakaalustavad seda pilti...




hmm
Postitusi: 427
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 108 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas hmm »

Vanad tasub elus hoida ainult siis, kui mingit nostalgia laksu soovid a'la IZH K15/K16 jne aga siis ei peaks omanik selliseid küsimusi foorumis küsima... vaid nende lahendamine käib unepealt.

Aga ega see küsijat aita... kui siis müü varuosadeks maha ja hangi korralik uuem, saad ehk kiiremini jälle rajale.

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Võib-olla olen ma imelik, a ma naudin sõitmist vähem kui ehitus/remondi protsessi :D

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Nokknokk- kes seal- mina :D
Tulin just garagest, palun etteruttavalt külaelanike käest vabandust et ilma summutita kahetaktilise plärinat kannatama pidite :oops:
Mis ma siis tegin, algatuseks tõin uusi küünlaid juurde ja ostsin uue NGK piibu koos juhtmega- hetkel veidi pikk piip, ilmselt ilma paaki eest nihutamata seda kätte saa aga no ülla eesmärgi nimel pohyolo :)
Siis lappasin uuesti laiali karpa ja puhastasin selle uuesti ära. Siis nagu lubatud tõmbasin maha sisselaskekollektori ja puhastasin ära selle ning vaatasin redvalve üle ning puhastasin ka tolle. Kuna redi ja kollet oli lihtsam maha võtta kui leegikat ees polnud siis piilusin nii eest kui karpa poolt kolvi seisukorda- no kulunud ta on ilmselgelt, aga vändast liigutades suht tummine liikumine- ilma igasuguste mõõtevahenditeta edasi ei kommentaari :)
Edasi lappasin kõik tagurpidi järjekorras kokku tagasi, kiiruga viskasin lihtsalt paagi peale karpa kolle külge ja põmmpõmmpõmm kolmandast paugust käis.
Kokkuvõtvalt on homme uus kuu ja peaksin koju jõudma normaalsel ajal, lappan kõik ilusti kokku sheerin pildikama ja proovin mootori kuumaks saada, teen brakecleaneriga kolle testi ja ehk ka korra torud tühjaks, sest ma pole sellega peale "Männiku häppeningi" sõita saanud, proovin kuidas liigub jms- kui käima saan :D

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

No nii, pajatan siis kokkuvõtvalt mis täna sai.
Panin ratta kokku ja ajasin õue, panin saapa jalga ja andsin kuuma- nii lõbusalt nagu eile käima läks, täna ei läinud- alles kuuenda korraga kargas käima ja et välistada lödi randme sündroom, ei puutund gaasirutskat. Kaks korda vahepeal lõi tagasi ka, saabas oli seega hea mõte, mis alati ei ole jalas ja siis.... teadagi :)
Okey, lasin siis seni tiksuda kuni varustust selga ajasin ja panin metsa poole punuma- külavahe teel rahulikult, suuremale kruusateele jõudes põrutasin 3-4 käiguga päris kõrgetel pööretel mõned meetrid- liikus ilusti, tegi ikka amordi eest pehmeks ja puha, nagu päris. Siis läksin enda sõpsi juurde juttu puhuma ja jätsin ratta seisma, ajasime sõna juttu tegime pläru ja mul oli aeg edasi liikuda, plärts ja käis esimesest paugust, paarsada meetrit sain kruusa veel kütta, siis tuli suurele aspaltile keerata. Seda sain sõita paar kolm kilomeetrit, aga siis enam nii lõbus ei olnud hakkas jõnksutama ja pöördesse ei läind kohe ja korralikult. Jõudsin siis sihtkohta jätsin jälle pilli seisma toimetasin 20-30 minutit. Siis hops rattale, mis juba käivitub nagu päris ja sama tuldud teed tagasi va. sõpsi juures kummi toksimise paus. Jälle sama tähelepanek käib ei käi....
Kolin nüüd telefoni
[img]https://www.tuningmatters.com/wp-conten ... ptimal.jpg[/img]
Interneedusest laenatud pildi taustal, pole küsimust mis toimub
[attachment=4]CB8357A8-4022-4BAA-9A6D-C54FAC9A01C6.jpeg[/attachment]
Rikas, päris kindlasti kohe. Peale brake cleanerit ja suruõhku
[attachment=2]36DC1464-3C0D-4564-AFB2-BC36FE2CCDD4.jpeg[/attachment]
Enne jäi mainimata, et kole sisselase on lihtsalt kole seest on ok ja brake cleaneri test midagi ei muutnud
[attachment=1]623D358D-1D47-4786-AF2B-B12412FE1549.jpeg[/attachment]
Seega mis edasi teha?
[attachment=0]F9A175B3-21C4-4207-9C23-1128FC784066.jpeg[/attachment]
Karpat eile lammutades sai selgeks, et väljast saab regullida tühikäiku ja siis kedagi veel. Selle eelpool toodud dellorto manualis on 2t kohta jutt et pane 1500-1700 rpmi juures käima ja keera paika. Et hakkan pöördeid lugema? Vaevalt küll :)
Seega pean ma seda teist kruvi lihtsalt kruttima hakkama kuhugi- küünalt kontrollima ja kui sellest tolku pole düüse vahetama, jah?
Peale viimast pilti muidugi suutis foorum kõik ära lörrida, uuesti seda teha ei viitsi :evil:[attachment=3]C5BF18E2-90D4-4740-A6D1-70094B7BB83D.jpeg[/attachment]

Manused
F9A175B3-21C4-4207-9C23-1128FC784066.jpeg
623D358D-1D47-4786-AF2B-B12412FE1549.jpeg
36DC1464-3C0D-4564-AFB2-BC36FE2CCDD4.jpeg
C5BF18E2-90D4-4740-A6D1-70094B7BB83D.jpeg
CB8357A8-4022-4BAA-9A6D-C54FAC9A01C6.jpeg

hmm
Postitusi: 427
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 108 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas hmm »

Viimaste küünalde pilte vaadates ei ole segu kohe mitte rikas... see internetineeduse küünlapildid on 4T mootori omad, 2T on nõks tumedamad.
Pigem ütleks, et enne küünalde mahavõtmist on uputanud ning õli küttesegus vähe.
Millist bensiini/õli suhtega kütust kasutad?
Soovitan uue segu teha 1:30 või äärmisel juhul 1:40. Vähema õlikogusega hakkab pikemal sõidul pooma... ehk sellest ka see "jõuetuse" teema.

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

hmm kirjutas: 01 Aug 2019, 23:34

Viimaste küünalde pilte vaadates ei ole segu kohe mitte rikas... see internetineeduse küünlapildid on 4T mootori omad, 2T on nõks tumedamad.
Pigem ütleks, et enne küünalde mahavõtmist on uputanud ning õli küttesegus vähe.
Millist bensiini/õli suhtega kütust kasutad?
Soovitan uue segu teha 1:30 või äärmisel juhul 1:40. Vähema õlikogusega hakkab pikemal sõidul pooma... ehk sellest ka see "jõuetuse" teema.

Nagu varem mainisin Circle k 98 ja Castroli segu hetkel teen 1:40 ja juba praegu on korralik vine üleval, 1:30 oleks juba vist gaasimaski teema :D


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kuna vahepeal käib hästi, siis märg küünal ei näita ju midagi. Segu vaatamiseks peaks täie peeru pealt killima mootori peale mingit sõitu ja siis vaatama. Probleemi ajal on ta märg sul ju niikuinii, kuna ei käi.

Minu loogikale hakkab tunduma, et säde läheb nõrgaks. Karpa ju ei tee nii, et vahepeal töötab ja siis mitte. Ülejooksud ka karpal puhtad?

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Tort kirjutas: 02 Aug 2019, 07:53

Kuna vahepeal käib hästi, siis märg küünal ei näita ju midagi. Segu vaatamiseks peaks täie peeru pealt killima mootori peale mingit sõitu ja siis vaatama. Probleemi ajal on ta märg sul ju niikuinii, kuna ei käi.

Minu loogikale hakkab tunduma, et säde läheb nõrgaks. Karpa ju ei tee nii, et vahepeal töötab ja siis mitte. Ülejooksud ka karpal puhtad?

Ta ei käi vahepeal hästi, kui ma olin kõik kokku pannud peale puhastamist, siis hoovist välja sõites oli "hea käimine" ca 500 m rõõm, ülejäänu on selline kartus et juhtraud kohtubeikohtu prillidega, see ei ole mingi sõit vaid kummi venitamine. Ma tulin koju tagasi punktist a punkti b ühe jutiga ca 3 km linnakiirusel spidoka järgi 50-60 km/h maha keeramistel hoog maha ja kui kiirendada siis ikka selline meelitamine, muidu selline kakkumine ja koju jõudes võtsin küünla maha ja seis oli selline nagu eelpool visualiseeritud.
Täna hommikul rändasin mingisse rolleri foorumisse:
http://49ccscoot.proboards.com/thread/1 ... uning-info
Sealt piltide järgi võrreldes ütleks ikkagi kas on liiga rikas, pakutakse ka musta värvi tõttu et õli palju- mida ma mammutile enam vähemaks panema kohe kindlasti ei hakka ja kolmandma asjana liiga külm küünal, kuskil peaks mul ka number kuumem küünal olema, võin ju selle ka ära katsetada.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pakuks pigem, et süüde, kui koledasti kakub.


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Okei, siis ikkagi kestev probleem, selge. Ma vaataks, et ülejooks puhas karpal, sest kui ujuki nõel ei pea ja ülejooks umbes, siis võiks nagu ära uputada. Teiseks prooviks manuali järgset küünalt ja kolmandaks keeraks lihtsalt mõned mõõdud pisema peadüüsi sisse. Ma sinu mõõte ei tea, aga a la 155 asemel 150.

Kas see jama hakkas hullemaks minema peale väljalaske korrastamist? Kui jah, siis võikski ju rikkamaks minna.

Teisalt nõrk säde pole ikkagi välistatud.

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Faktiks on et küünal tundub mulle märg, kas seda põhjustab süüde või küte, ma kahjuks ei tea kogemustelt kaasa rääkida.
Teeks lihtsad asjad ära, et välistada kalliste osade vahetust- puhtalt mu oma initsiatiivil tegelen knowhow ammutamisega ja ei tegele diagnostika vaid puhtal kujul posimise ja prognostikaga :D
Ma olen igati tänulik Teile kaasamõtlemast- vahest on mingeid lihtsaid asju mida ma isegi ei ole pidanud tähtsaks kontrollida kuid on nö eluliselt oluliseks osutunud :bsmile:
Küünal on mul oem mis peab BR8HS (on olemas ka BR9HS)
Piip ja juhe uued (NGK CR5)
Karpas on oem mõõt peadüüsil 195 see seal hetkel ka vastu vaatamas.
Lihtsamatest asjadest kuidas veenduda süütepooli korrasolekus? Väga vist saagi??
Mähise juures oskan ka vaid suruõhuga puhastada, ju õhtul olen targem juba :D
Karpaga saan veel siis kontrollida kas ülejooksud pole umbes.


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Tehnised teemad on alati head kaasamõtlemiseks.

Saab ikka coili mõõta, mõõdetakse takistust. Vaata manualist kui võimalik või googelda. Piip-juhe combo ikkagi vajaliku takistusega/takistuseta ma eeldan. Mõned on ilma või 1000 ohmi, mõned 5000 jne.

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Tort kirjutas: 02 Aug 2019, 12:21

Tehnised teemad on alati head kaasamõtlemiseks.

Saab ikka coili mõõta, mõõdetakse takistust. Vaata manualist kui võimalik või googelda. Piip-juhe combo ikkagi vajaliku takistusega/takistuseta ma eeldan. Mõned on ilma või 1000 ohmi, mõned 5000 jne.

Eks nädalavahetus on nüüd sisustatud.
Mis manuali puutub, siis Manuale utente italiano on mul kuskil prinditud kujul olemas :D

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Ehh, sain asja tsipa paremaks, panin kuumema küünla ja kruttisin veits karpat. Proovisõidul enam ei kakkunud nii palju kui varem kuid päris õige see asi siiski pole. Nüüd külmalt käivitub teisest kolmandast löögist ja siiani olen lenksu hoidmisest loobund käivitamise hetkel. Soojaga kãivitub hästi.
Tegin siis väikese tiiru ja lasin ämblikuvõrgud summutist välja, siis vana rutiin, küünal maha ja prognoosima :)

6E4870FB-CE67-4222-91D2-C28F51DC768A.jpeg
51E06474-4FBB-437E-A824-C5D3AFA726F4.jpeg

Selline ta hetkel on, tsipa parem, aga tundub siiski rikas


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Proovi huvi pärast 185-190 vahele düüs ka saada.

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Mul oli mingi segane aktsioon, proua kaotas terve elu mis mobiili vahel, koos telefoniga ära. Seega jäi enne mõte pooleli.
Aga ma korra jah mõtlesin ka düüsi proovida ja ei tundu enam ka ulme uus pool sebida, et võib- olla ongi pisikeste asjade kena kokkulangevus. Nagu tavaliselt :)
Teine teema on veel, mul vist on tööl ultrahelipesur, pean seda infot veel kontrollima, kui on siis lappan karpa uuesti laiali ja teen väikse põhjalikuma puhastuse uuesti.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tort kirjutas: 03 Aug 2019, 18:55

Proovi huvi pärast 185-190 vahele düüs ka saada.

Peadüüs hakkab rolli mängima alles 3/4 kuni täisgaasini. Vaatamata sellele et me kõik peame ennast kõvadeks sõidumeesteks, toimub sõit sellises gaasiasendis väga harva ja vähe.
Enne tasuks nõela kõrguse ja kujuga mängida.


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ma olen kursis, aga nõel on kõige madalamal juba, nagu mõnda aega tagasi kirjutas.

Et ei oleks eksimust, siis nõela klipp kõige otsmises positsioonis jah?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tort kirjutas: 04 Aug 2019, 09:25

Ma olen kursis, aga nõel on kõige madalamal juba, nagu mõnda aega tagasi kirjutas.

Et ei oleks eksimust, siis nõela klipp kõige otsmises positsioonis jah?

Kui nii siis tasuks osta järgmise koonusega nõel

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas tito »

Nõel on viimases positsoonis jah.
Hommikul just surfasin netis varuosakataloogis aga ma ei tea kas nõelad on markeeritud ka, teada saamaks mis mul seal sees on? :roll:

image.png
image.png
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Peaks olema markeeritud kindlasti


2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Enne kui asuda karbussile suuremat häälestust tegema peaks olema vastused küsimustele nagu palju on kolvi ja silindri vaheline lõtk?
Kas pole keegi kunagi misiganes asjaoludel pannud sobimatut kolbi sisse mille seelik on liiga lühike ja teeb väljalaske akna ülemises surnud seisus lahti?
Kas pole kolvi väljalõiked nii laiad, et väljalase jääb alt lahti kuidagi?
Kas Powervalve töötab (kui on)?
Kas pole keegi näiteks sobimatut hülssi kasutanud mis jätab mõne akna lahti kuskilt äärest mida ei peaks?
Kui neile küsimustele kõigile saab eitavalt vastata ja ka sisselaskeklapp korrektselt sulgub ja pole näiteks vale silindrit peale pandud kus näiteks tagumised ülevoolud on suletud võib asuda karburaatori häälestamisele.
Mitte paha pärast, kuid inimesed on teinud väga imelikke lükkeid remondil ja kui segu tundub olevat liiga rikas alla keskmiste pöörete siis sellise tulemuse annab kõige lihtsamalt kolvi kulumine sest väljalaskest tõmmatakse põlenud gaase karterisse tagasi ja pole lihtsalt õhku milles bensiini põletada.


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Lisaõhku ei saa ikka välistada, pole maailma kõige harvem nähtus, et väntvõlli simmerid on õhtul. See küünal tundub piisavalt märg, et kui viga peaks olema karpas, on seal miski ikka vigaselt mööda...Ainuke asi, mis meenub, oleks ujukitase, düüsivahetus paar astet nii suurt muutust ei too tõenäoliselt, mida tarvis oleks ja rohkem kui paar astet ei oleks enam loogiline.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Küttesegu rikas/lahja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui siduripoolne vända simmer on läbi, siis hakkab sumps metsikult pigi välja ajam, kuna mootor tõmbab kastiõli segu hulka, mis ei taha hästi põleda.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”