2007.a CBR 1000RR küttesegu
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: 2007.a CBR 1000RR küttesegu
Kalapea kirjutas: ↑09 Aug 2019, 12:53Spoiler
See on vist see Ignitechiga cbr, siis võid sensorite alt rahulikult lambda välja lükata. Kui on varasem korrektsioonitabel kuskil olemas, kasuta seda. Kui tabelit ei ole siis tõmbad correctionites kõik 100ks, midagi hullu vaevalt et juhtub sest autotune on standardis max 20%.
Enamus ratastel, nagu ka sellel on narrowband sensor (1-4juhet) mis väljastab 1V signaali kui lambda väärtus on 1, kõik mis on 0,5V üles või alla on vastavalt rikas või lahja. Wideband (6 juhet) seevastu väljastab 0-5V väärtust tehes ta täpsemaks, kiiremaks ja kallimaks.
Kui on võimalusi ja tahtmist, siis oleks mõtekas widebandi peale ümber teha, lihtsalt pärast sisestad õige calibration data või UEGO standardi ette linnukese.
On küll Ingnitech, jah. Las ma arvan, mäletasid mu varasemat hala kuskilt?
Ma oma puudulike selle valla teadmistega arvasin, et 4 juhet ongi juba wideband. Igatahes, tõmbasin correctionites kõik O2 sensori asjad 100ks, aga maru veidralt hakkas käima selle peale. Üldse mitte hästi.
Lisaks - praeguseks tundub mulle, et viga pole siiski lambdas, vaid kas:
- TPS paneb villast - arvuti küljes ratast käiates hakkas loopima TPS errorit (mis tähendab, et aju ei saa kohati üldse näitu kätte või näit erineb loogilisest väärtusest väga palju). Välistasin algul selle, kuna multimeetriga päris mitme komakoha jagu mõõtes ja üliaeglaselt rutskat keerates tõusis voltaaž õige sammuga,st katkestuste ja edasi-tagasi hüppamisteta ja püsis õigetes väärtustes (segusiiber kinni 0,4-0,6V, minul siis 0,483 V; segusiiber lahti 4,2-4,8V, minul 4,534 V või midagi säärast).
- Kuskil juhtmestikus on mingi elektrikotermann...või siis mitu. Olen läbi käinud terve p#rsetäie pistikuid ja juhtmeid. Midagi väga katastroofilist ei ole leidnud, aga näiteks lambda kütteelemendi takistust ei saanud algul kuidagi mõõtes kätte. Kui juhtmetel jupi maha võtsin ja uued klemmid külge pressisin, sain näiduks ca 15 oomi. Ühe ajusse mineva pistiku 2 pini juures oli natukene rohelist oksiidi jne. Olen nüüd kõik ära puhastanud, lõikunud ja värskendanud ja hetkel on lambda näit enamus ajast vähemasti tühikäigul täitsa loogiline (ca 12-14), aga TPS loobib errorit üle iga paari korra, mis proovin.
Btw, kõik anomaaliad tekkisid siis kui tsikkel aasta jagu seisis, kui ise välismaal olin.
Ise julgen oletada, et et vigane TPS võiks ajada lambda näidu ka lolliks? Kui keeran rutskat peale, õhku saab juurde, aga ajul puudub segusiibri asendist ettekujutus (ja pihustamine ei suurene), võiks see ju ära seletada mu AFR näidu, mis kohati läks 18:1 ja rohkemgi?
Järsult tühikäigul gaasi andes ei taha enam viimasel ajal kohe pöördesse ka minna, vaid viivitab hetke.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.