Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

pets77 kirjutas: 15 Aug 2019, 20:49

Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets

Ma ei tea kas see vibra 110km/h juures on mul vähenenud või olen sellega ära harjunud aga viimasel reisil sõitsin suur osa ajast just 110ga.
Ja huvipärast küsin mille arvelt see +35mm tuleb?
Ja kui taha -2 ära paned, siis anna teada mis tulemus on, ehk mis pöörded on 110km/h juures ja kas kohaltmineku kiirendus kannatas palju.

Oma tegemistest niipalju, et sai käidud vahepeal nii motosurvivali level 2-l sõiduvõtteid meelde tuletamas kui Artur Kimi maastikusõidu koolitusel. Maastikusõidu koolituse teisel päeval tulime mööda TET-i aegviidu poolt kuni Petra maanteeni ja peab ütlema et TET oli väga nauditav sõita. Kambas oli lisaks 2xGS1250 ja 1x Africa Twin automaadiga. Hakkama said kõik, paaris tehnilisemas/pehmemas kohas tundus et minul oli lihtsam. Pisut häirib tsikli kõrgus, kui pind on ebatasane ja varvas kohe maha ei lähe on lihtne külili panna, täistald võiks maha minna aga samas eks see on lisakliirensi hind. TET-il käis põhjakaitse ikkagi paraja kolakaga vastu maad, seega kliirensit vähendama ka ei hakka.
Nädala alguses tulin Rumeeniast, 11 päeva millest üks oli puhkepäev ja kokku 6200km. Ka seal sai TET-i sõidetud. Enne Transalpinat50km jumalast maha jäetud kiviklibu serpentiine jne. Siis olid telgid jms matkavarustus peal ja see lisakaal ei andnud praktiliselt tunda. Huvitav on see et kui kogu varustus, kohvrid jne on peal siis sellest kliirens praktiliselt ei vähene ja jalad rohkem maha ei lähe. Kiirusehoidja - ehk "rutska lukk" oli üli suureks abiks. Kuigi väiksest lisakiirendusest otseselt ära ei ütleks, siis rekkatest sai siiski mööda, ridade vahele mahtus sõitma, järsemaid serpentiine pidi võtma esimese käiguga, keskmise kiirusega laugeid mägiteid oli puhas nauding sõita. Üldiselt väga universaalne lahendus reisimiseks kui reis sisaldab ka tavalisest aukus kruusateest tehnilisemat ja pehmemat offroadi.

Pilt
Pilt
Pilt

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”