Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama


Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 20:03

demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 19:14
Spoiler
Näita
Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:07
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
Ma prooviks lihtsamaid ja jaburamaid variante enne, kui lammutama hakkad.
[*]Toore tross karpade juures kelku liigutab?

[*]Enne käivitust keera paagi kraan RES asendisse ja oota minutike.
Käivita, kui siis ei jaburda vaata kraani minev vaakumi voolik üle.

[*]Võta enne käivitamist õhufilter ära.
Kui käivitub ilusti vaheta filter või puhasta.

[*]Kas paagi ja karpade vahel on kütusefilter?
Kui on viska vastu seina...

Lihtsamad asja uuritud, siis võiks moepärast ka karpa ujuki tasemed ja sisu ülevaadata... Membraanidega ole ettevaatlik...
Including lutid karpade ja püttide vahel.
Samuti paagi kraanis oleva sõela taolise olluse.

Jne muu loogiline kraam

P.S Silindrite toimimist on kergem mõne suvalise spray pudeli ja veega testida. Või suvaline joogipudel, kus korgis auk.
Hindad silma järgi kiiresti vesi torude pealt minekut teeb.

Või laena termokaamera...
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.


Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”