Uus ratas: V2 või R4?
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Originaalis - suht s**t. Aga üsna lihtsalt parandatav. Ette jäigem vedru (koos vastavad vedeliku vahetusega muidugi). taha sobivad üks ühele paljud regullitavad shockid.
Ette saab paigaldada suht lihtsalt ja odavalt ka valve emulaatori. See muudab amordi juba väga palju paremaks, ainuke miinus, et seadistamine on sellel keeruline ja aeganõudev protsess kui ei tea amortidest eriti midagi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.