Uus ratas: V2 või R4?


will111
Postitusi: 3166
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas will111 » 02 Sept 2019, 01:22

Ma arvan, et seda 90% ja kogu potentsiaali ära kasutamist nii mustvalgelt ei saa vaadata. Olgugi, et number võib olla tõesti üsna täpne ja suurem osa ajast kohe kindlasti ei toimu kogu potentsiaali ära kasutamist. Mingil hetkel võib aga olla olukord, kus oleks vaja rohkem ära kasutada.
Endal oli sv pigem üks esimesi rattaid ja tegelikult esimene selline korralik tänavaratas. Mõned kuud sain sellega sõita, siis hakkas pidurdamistel juba vaikselt bottom out. Samas hakkasin tundma, et järsema servaga tee ebatasasused tulevad ikka räigelt kätesse sisse. Tol hetkel oli mul veel täitsa null kogemus tsikliga näiteks ringrajal sõitmisel, amortide seadistamisest ja tööst teadsin, kuid ainult selle tõttu, et olin varem tegelenud rinkaautode veermikega. Polnud siiski väga keeruline ära tunda neid vedrustuse puudujääke, olgugi, et ei osanud neid kuidagi otseselt defineerida. Ja seda mitte kuskil rajal sõitmisel, vaid lihtsalt avalikel teedel (vast natuke kiiremini kui keskmine tsiklist) sõites.

Aga tõsi, sv vedrustus pole nüüd ka midagi nii hullu, et selle pärast ratast ostmata jätta. Seda kohe kindlasti mitte. Küll aga soovitaks minimaalselt lasta kellelgi, kes seda asja jagab, vaadata üle esiots...ja vähemalt preload paika keerata ning vajadusel vahetada vedrud ning amordiõli. Ühel mõned aastad tagasi ostetud sv'l oli näiteks kahvlis vististi auto mootoriõli sees. Sooja ilmaga rahulikult sõita suht mõistlik. 10c ilmaga sõites amort ei liikunud ega hakanudki tööle, isegi peale vähe pikemat sõitu :D nali naljaks, aga see oli tegelikult ikka väga ohtlik värk - õnneks ma sõitsin ka ise vahel selle rattaga ja sai omanikule mainitud, et tead nii pole tegelikult päris normaalne


Mine “Mootorratastest üldiselt”