KTM-käivitamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
KTM-käivitamine
Tervitus härrased!
See küsimus sai ühe teise teema all küsitud aga vastuseid pole ilmunud ja mõtlesin siia veikse "süsti" teha.
Küsimus nimelt selles ,et kas geneka staator mängib rolli ratta käivitamisel? (laadimist ei toimu)
Tegu siis 640 supermoto (2000.a.) Kõik vajalik on nagu olemas- säde, kütus ja kõik vajalik normaalseks tööks aga käima minna ei taha- paar korda suure surmaga on läinud.
Proovitud nii kicki kui ka ele. starterit -nii et löömisoskust ei saa vist süüdistada?!
Skeemi järgi tuleb staatorist, mähiste otstelt kolm juhet pinge releesse -nendest kahest omakorda süüteplokki (CDI-sse). Milles võib see raske ja vaevarikas käimaminek peituda?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tänud vaeva eest ,et vastasid !
Alguses oligi nii, et täiesti täis akuga sai ta käima aga nüüd kuna el. lühis aku lõplikult ära küpsetas, proovisin üldse auto akuga- sellel peaks ju piisavalt võimu olema kõrgepingesädeme tekitamiseks?! Ma kartsin seda, et äkki on staatori mähistes miski lühis ja sealt kandub see edasi CDI-sse ja halvab selle tööd?!?!
Samas sai staatori erinevate mähiste takistused ära mõõdetud ja need olid nagu ühesugused.
Pingerelee kontrollisin proovilambiga ära, ühtepidi ahel toimis aga teistpidi mitte- st. et tioodid vei mis iganes need asjad ka ei ole -toimivad.
Või on veel mõni asjalik nipp vigade avastamiseks??
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Kompressioon kompressiooniks, käima läheb ta ka siis, kui peaks kompressioon 6 või 5at olema ainult.
Pigem on see, et mida suurem on rõhk, seda suurem peab olema pinge ülelöögi tekkimiseks. Küünla elektroodi vahel võib ju normaalrõhul säde tekkida, aga kas ta ka rõhu all üle lööb on juba omaette küsimus.
Mõõda üle süütepool ja kontrolli küünalt, kõrgepingejuhet, tõmba viimane mingi õliga kokku nt TAD 'ga, kui seda on jäänu vene ajast veel, kui kuskilt juhtmest üle peksab siis see isoleerib piisavalt.
Villem aka Villu aka Madis
-
Teema algataja
Tänud härrased!
Küünlaid on mitu mis kordamööda peal käinud ja süütepooli takistus kanagu ära mõõdetud -kõik nagu ok!
Rõngad kinni?! - nuh ei usu kuna surved sai mõõdetud ja täiesti ok.
Nagu mainisin siis ratas on mõned korrad ikka käima saadud aga see on suht julm vaev olnud. Ratas käis ka tartus Hr. J. Braueri juures ja seal pandi käima- tõin koju ja jokk. äkki sellest et minul seisab ta lageda taeva all aga seal kui käima saadi oli siseruumis?!
-
Teema algataja
Tervitus taas!
ENZO´ga kontakt täiesti olemas!
Nii lugu on võtnud teised noodid- jäin ikka seda soojaruumi versiooni mõtlema, nuh et siseruumis seistes oli kenasti käima läinud aga minul väljas uluall seistes ei zittagi. Lükkasin siis laupäev ratta päikesekätte ja lasin mõne tunni seal soojeneda siis andsin kicki ja käis nagu "ema süda"
Sai siis karpat näpitud ja tühikäigud paika aetud -nüüd aga nn. külmalt pole jõudnud uuesti käivitada. Kas see haiseb selle järgi, et külmkäivitus seade ei täida oma tööülesandeid või peitub asi miskis muus? Kas oleks ka vaja küünlajuhe ümber pista -aga see ju süütepooliga ühes tükis?!
Muide kui kellegil viljandis või selle ümbruses samasugune isend on siis sooviks kontakte kuna hädasti tahaks prooviks laenata staatorit kuna laadimine on pekkis- käitusin manuaali järgi ja mõõtsin mähisteotstelt tulevate juhtmeotsade pinget ja mida pole seda pole. Uut uisa-päisa ei julgeks kohe osta kui asi pole 100% kindel.
Tänud ette
Kontkt: 58003610 / Lauri
Re: KTM-käivitamine
Tere,
Ratas ktm 530 millel sai vahetatud kolvid, rõngad. Pärast nende vahetust vahetati karpas mingi tüüs ja nõel ning enam starterist käima ei lähe vändast esimese löögiga. kas peaks proovima vahetada mingit starter jeti
Re: KTM-käivitamine
Vahetati miks? Kui vahetati ja enam käima ei lähe siis las need, kes vahetasid ja põhjustasid mitte käima minemise, vahetavad uuesti ja seekord nii, et käima ka läheks
Aga üldiselt, kui vändast läheb esimese löögiga ja starterist ei lähe kunagi siis ilmselgelt pole asi karpas, vaid ikka selles mismoodi starditakse. Ilmsel starter ei jaksa enam piisavalt mehiselt pauku ära panna ja sellepärast käima ei lähegi. Võid proovida suurema käivitusvooluga/korralikumat akut
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: KTM-käivitamine
530 (ja paljud tema sugulased) on väga tundlikud aku võimsuse suhtes. Kontrolliks proovi startida lisa aku võimsusega.
Teisalt on neil väike mure ka süüte mähisega, mille koolemise algus on tihti sarnane - akult ei käivitu aga jalaga saab hakkama.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: KTM-käivitamine
Mootor remonditi kuna kolb jooksis kinni. Kuna mehega kes tegi sai kokku lepitud et tema teeb kolvi, silindri, klapi, pea, keti, laagri ning simmeri vahetused pole temale midagi ette heita. Tegelikult tegi rohkemgi kui vaja oli. Ise siis vahetasin pingeregulaatori, lasin mähkida staatori, panin võimsama yuasa aku piip ja küünal kah uus aga ei midagi. Säde tundub nagu kah olevat kas süüte mähise viga siis välistatud Muideks suht kuuma mootoriga laupäeval isegi õnnestus käivitada
Re: KTM-käivitamine
No ktm'd ei lähe käima kui käivitusel ei saa kätte teatud min pööretearvu. VÕid seal susida ja posida ja arvata, et aku on ju täitsa hää. Ei lähe käima ja kõik.
Mina vahetasin oma ktm (originaal) pliiaku ammuammu välja pisut suurema pingega ja suure väljundvooluga LiPo aku vastu. Sellest hetkest pole mitte kordagi käima saamisega probleemi olnud. Enne seda ainult üks suur probleem koguaeg oligi
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
- Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
- Asukoht: Viljandi
Re: KTM-käivitamine
Suli kirjutas: ↑09 Sept 2019, 20:50Mootor remonditi kuna kolb jooksis kinni. Kuna mehega kes tegi sai kokku lepitud et tema teeb kolvi, silindri, klapi, pea, keti, laagri ning simmeri vahetused pole temale midagi ette heita. Tegelikult tegi rohkemgi kui vaja oli. Ise siis vahetasin pingeregulaatori, lasin mähkida staatori, panin võimsama yuasa aku piip ja küünal kah uus aga ei midagi. Säde tundub nagu kah olevat kas süüte mähise viga siis välistatud Muideks suht kuuma mootoriga laupäeval isegi õnnestus käivitada
Remontisin kunagi üht sarnase sümptomiga ratast, ratta aastat ei mäleta aga oli 530 ja ka aku ja starter ja selle sidur jms. kõik korras... Peale netis tuulamist jõudsin klapivahedeni. Regullisin klapid ära ja igast nupuvajutusest käis! Probleemne koht oli liialt suur v.l. klapi vahe, et see auto. deko. jublakas nuki küljes ei ulatunud v.l. klappi piisavalt avama ja starter ei jõudnud piisavalt kiirelt üle lüüa. Klappide regulliks ei pidanud nukki maha võtma, sai nookurid kätte ja õiges mõõdus seibid alla. Vbl. on sul miski aastakäigu vahe aga seal oli ka juttu selle deko jublaka vedrust jm.
See klapivahe erinevus ei olnud suur, aga mõju oli uskumatu! Tuubist leiad ehk juhiseid ka regulliks.
Ehk on abiks!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.