Kaasaegsed, alla 200 kg matkaendurod?

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kaasaegsed, alla 200 kg matkaendurod?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

koma2 kirjutas: 12 Sept 2019, 06:59

https://www.mcnews.com.au/relatively-ne ... -g-310-gs/
Natuke tahab ilmselt seadmist. Amordid pehmevõitu jne. Samas odav toorik uuena, vastupidavust ei oska kommenteerida.

Tegemist ei ole kindlasti matka enduroga.
See on pargimaasturite seas selline "juke" või siis parimal juhul "cross polo".
Vedrustus ei ole mõeldud off-road sõiduks, veljed on väga õrnad, kere plastikud ja mitmed detailid on rabedad ja mootori eluiga on piiratud siiski (halvematel juhtudel on 25-30 tuh km ja saale juba läinu). Kindlasti pole sellised tegelased mõeldud täiskasvanud eurooplasest valge mehe kaalu ja kasvu jaoks. Veel vähem on nad mõeldud reisikraamiga laadimiseks ja kahekesi sinna otsa ronimiseks.

Mis puudutab sadulaid - üks levinumaid miskontseptsioone inimestel on see, et PEAB SÕITMA ORIGINAALIGA.
Originaalsadul on mitte tehtud ergonoomika järgi vaid lihtsalt arvutis disainitud tükk. KTM-i puhul on tegemist veel mingite kereplastikutega kokkusobitamisega, mille puhul on sadulale tehtud teravad nurgad ja servad ja see ei meenuta mingit pidi mugavust.
Uuenenud - ehk EUR 4 LC4, oma kahe tasakaalustusvõlliga on väga pööretemaias ja väga siidine ühepütane. Jah, nad ei ole mõeldud terve päev 140-ga mööda Bahni sõitma aga originaalülekandega tavareisidel sõites on näiteks 701 kiirustel 90-110 vähema vibratsiooniga kui oli KTM-i 990.
Kütusekulu on väiksem, kisa on väiksem, vibratsioon madalam ja kaal väiksem. See kõik annab ka sama rehve kasutades madalama kulumise.
Pigem on pikkadel otstel puudus tuulekaitsest. Kui ikka päevas on vaja transiiti saavutada 900-1200km, siis ilma kõrge ninata on paras vaev see sõitmine. Aga sellele kõigele on lahendused järelturul olemas ja ei ole sugugi ka üle mõistuse need hinnad enam.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”