chopper/cruiser tüüpi ratta valimine

Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 161 korda

Re: chopper/cruiser tüüpi ratta valimine

Lugemata postitus Postitas Maaks » 12 Sept 2019, 09:30

Ülekande hoolduskulu, sõltumata tüübist, on ratta juures põhimõtteliselt kõige-kõike-kõige väiksem kulu.
kardaan* {Motobot tegi} puhul vist vahetatakse mingi x aja/ läbisõidu tagant tagumise ülekande sees õli. Eeldan et see on ainus kulu ülekande juures. kardaan* {Motobot tegi} kõige pikaealisem (kui midagi katki ei lähe, siis = ratta eluiga).
Kett: õlitad ise ~500...750km läbimise järel, 50ml õlist jätkub aastaks? Sõltuvalt sõidustiilist ja mootori väändest kestab äkki kuni 30...40tuh km pärast mida tuleks kett ja hammakad vahetada. Mudelipõhiselt saad komplekti hinda näiteks sealt vaadata: https://www.streetmoto.ee/
Rihmülekanne on hooldusvaba, aga kestab ilmselt vähem kui kett. Kui kivi vahele satub siis võib teepeale jätta - minujaoks oleks see suur no no.
Aga kuna sa otsid chopperi/cruiseri tüüpi ratast, siis ilmselt on ratta väljanägemine sinu jaoks olulisem kui muud tegurid seega ma sinu asemel kettülekannet ei valiks - puhastamist/ poleerimist on rohkem :-)


Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/

Mine “Mootorratastest üldiselt”