chopper/cruiser tüüpi ratta valimine

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2500
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: chopper/cruiser tüüpi ratta valimine

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Ülekande hoolduskulu, sõltumata tüübist, on ratta juures põhimõtteliselt kõige-kõike-kõige väiksem kulu.
gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} puhul vist vahetatakse mingi x aja/ läbisõidu tagant tagumise ülekande sees õli. Eeldan et see on ainus kulu ülekande juures. gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} kõige pikaealisem (kui midagi katki ei lähe, siis = ratta eluiga).
Kett: õlitad ise 500...750km läbimise järel, 50ml õlist jätkub aastaks? Sõltuvalt sõidustiilist ja mootori väändest kestab äkki kuni 30...40tuh km pärast mida tuleks kett ja hammakad vahetada. Mudelipõhiselt saad komplekti hinda näiteks sealt vaadata: https://www.streetmoto.ee/
Rihmülekanne on hooldusvaba, aga kestab ilmselt vähem kui kett. Kui kivi vahele satub siis võib teepeale jätta - minujaoks oleks see suur no no.
Aga kuna sa otsid chopperi/cruiseri tüüpi ratast, siis ilmselt on ratta väljanägemine sinu jaoks olulisem kui muud tegurid seega ma sinu asemel kettülekannet ei valiks - puhastamist/ poleerimist on rohkem :-)



Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”