KTM-käivitamine
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
- Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
- Asukoht: Viljandi
Re: KTM-käivitamine
Suli kirjutas: ↑09 Sept 2019, 20:50Mootor remonditi kuna kolb jooksis kinni. Kuna mehega kes tegi sai kokku lepitud et tema teeb kolvi, silindri, klapi, pea, keti, laagri ning simmeri vahetused pole temale midagi ette heita. Tegelikult tegi rohkemgi kui vaja oli. Ise siis vahetasin pingeregulaatori, lasin mähkida staatori, panin võimsama yuasa aku piip ja küünal kah uus aga ei midagi. Säde tundub nagu kah olevat kas süüte mähise viga siis välistatud Muideks suht kuuma mootoriga laupäeval isegi õnnestus käivitada
Remontisin kunagi üht sarnase sümptomiga ratast, ratta aastat ei mäleta aga oli 530 ja ka aku ja starter ja selle sidur jms. kõik korras... Peale netis tuulamist jõudsin klapivahedeni. Regullisin klapid ära ja igast nupuvajutusest käis! Probleemne koht oli liialt suur v.l. klapi vahe, et see auto. deko. jublakas nuki küljes ei ulatunud v.l. klappi piisavalt avama ja starter ei jõudnud piisavalt kiirelt üle lüüa. Klappide regulliks ei pidanud nukki maha võtma, sai nookurid kätte ja õiges mõõdus seibid alla. Vbl. on sul miski aastakäigu vahe aga seal oli ka juttu selle deko jublaka vedrust jm.
See klapivahe erinevus ei olnud suur, aga mõju oli uskumatu! Tuubist leiad ehk juhiseid ka regulliks.
Ehk on abiks!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.