Honda CBR600F 78kw nukvõlli kett.


Teema algataja
Ametivend
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
Tsikkel: Kawasaki er5 97a.

Re: Honda CBR600F 78kw nukvõlli kett.

Lugemata postitus Postitas Ametivend »

StreetMoto kirjutas: 17 Sept 2019, 09:15

Manuaalne pinguti: eelis - puudub võimalus feilida. Ta ei anna kunagi kogemata järgi, sest füüsiliselt on üks pulk vastu ketitalda surutud. Miinused: tihe kontroll ja pealepingutamine. Ei ole päris igaühele, kes ei saa aru palju on pingul ja palju on lõdva kett. Õige pingsuse regull on keerukam kui veoketi pingsuse regull ja nähes kuipaljud ka seda teha ei oska, siis manuaalse pinguti õige pingutuse loogika ei ole igaühele arusaadav.

Automaatpinguti (tehase originaal): eelis - hooldusvaba, automaatne, ei vaja mingit tähelepanu kasutajalt. Miinuseks on võimalus teinekord mingisse asendisse kinni jääda ja siis mitte piisavat survet ketile avaldada. Teine võimalus, et ta lihtsalt annab üks hetk järgi ja siis on kett üle visanud ning klapid peas. Küll aga peab sel juhul käituma pilliga väga agressiivselt ja peavad kokku sattuma kõik halvad asjaolud. Suurim vaenlane on mootoripidurdus (lööd 200 km/h pealt 2 käiku alla ja lased siduri plärtsti lahti). Umbes nagu lennuõnnetus, mis toimub enamasti mitme teguri koosmõjul. Aga näed - inimesed ikka lendavad :-)

Maakeeli: automaatpinguti on neile, kes julgevad lennukiga lennata ning manuaalne neile, kes kardavad ja sõidavad Hispaaniasse hoopis autoga. Tsiklitootjad arvavad, et enamus inimesi on foobiavabad ja julgevad lennata ning autoreis on tüütu ettevõtmine - sellest ka automaatpingutid tehaselahendusena :-)

Ketivahetusest oli juttu seetõttu, et kett mõjutab klapiajastust ning selleks ajaks kui nukapinguti häält hakkab tegema on enamasti ka nukakett niipalju veninud/kulunud, et on mõistlik vahetada. Aga eks see jääb juba omaniku otsustada.

Tänud põhjaliku vastuse eest.
Mina julgen lennata, seega valin automaatpinguti :) !



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”