Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Simp, roadworthiness test on Eesti kontekstis tehnoülevaatus - will pole nagu sinna levelile üldse jõudnudki veel. Sa lihtsalt kopeerid neid ühtesid ja samu kontekstist välja rebitud lauseid, mis su teesi toetavad, selle asemel et dokument ilusti läbi lugeda ja aru saada, et Euroopa kultuuriruumis jookseb kiri vasakult paremale ja ülevalt alla, mitte siksakis suva radu mööda. Hetkel aktuaalne samm on 3.3.2. National approval, ja seal ei ole kuskil kirjas, et kui leedukas usakale mingeid teste ei tee, mingeid nõudeid ei esita, jne, siis eestlane peab selle peale kulpi lööma ja lihtsalt tehnilise passi olemasolu fakti põhjal eeldama, et sõiduk vastab kõigile EL-i normidele. Kui see punkt on läbitud, siis saab edasi minna. Üldiselt meil ei tehtagi registreerimisel mingit "roadworthiness testi", kui selleks mitte lugeda angaaris toimuvat mokalaata, ja ühtse EU tehnilise passi teema on pmst see, et sa ei pea rootslaselt mingit imelist passi "teist poolt" kaasa manguma või siis ootama kuni ARK seda kontrollib, mis see lubatud haakekonksu otsas rippuv mass ikka täpselt on. Kõigis riikides on see dokument sarnaselt vormistatud, samade andmetega, jne.
Ma ei tea, miks ma jälle vaevusin, nagunii tuleb jälle vastuseks viis tsitaati sellest pühast EL-i Jumalasõnast... Aga no kui füüsiliselt inimesed ikkagi panevad oma raha põlema, sest sina oskad foorumis hästi keerutada, siis kas natuke ei hakka kelluke helisema, et sa teed heade kavatsustega kindof halba hetkel?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.