Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Spoiler
ttt kirjutas: ↑11 Okt 2019, 11:49Ma sain aru, et kogu see "testimine" nii ongi, et keegi füüsiliselt midagi ei testi. Saadad fotod oma rattast ja kuskilt otsitakse välja, kas sellist ratast on Euroopas enne testitud (Dekrast siis ilmselt küsitakse kõigepealt) ja võetakse selle andmed. Isegi originaal sumpsi ei pidavat vaja olema ratta külge, piisab kui on ratta kõrval pildil
Ühesõnaga päris ajuvaba. See nagu oleks veel arusaadav, kui päriselt midagi testitakse.
Aga maksab paber, mitte testimine. Ja see on äri. Isegi tootjad müüvad oma CoC-sid ju. Saadad mudeli ja paber tuleb posti, mingi paarsada euri. Eeldusel, et nad saavad selle antud ratta kohta väljastada muidugi, see selline nt UK->Prantsusmaa teema pigem.
Oled asjast täiesti õigesti aru saanud. See ongi puhas äri.
Minu näitel: Tõin Leedust USA auto, Town/Country, Leedu registris, EU nõuetele vastavaks ehitatud.
Eesti ARKis öeldi konkreetselt- samasuguseid mudeleid on kohalikus registris kokku 14 (!), kõik üksiktüübikinnitusega.
Meie tahame jälle üksiktüübikinnitust.
Kõigepealt tegi Ark oma füüsilise ülevaatuse, maksis ca 200, siis Ameerika Autost tüübikinnituse paber, 400.
Seal keegi midagi ei kontrollinud, tehti paar pilti ja saadeti koos vin koodiga Saksa. Nädalaga tuli vastus ja oligi arvel.
PS: Ainuke asi, mida mina üldse puutuma pidin, olid leeduka ise pandud mingid noname päevatuled, gabariitidega paralleelselt aga need ma oleks niikuinii minema visanud.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.