KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?

Lugemata postitus Postitas will111 »

see, mida sa oma jutu teises lõigus kirjeldad on suure tõenäosusega sama nähtus, mis ka minu ktm'l esineb. mootor ja õli lähevad väga kuumaks, käigukasti korpuses tekib selle tõttu piisavalt suur õlirõhk ja selle õlirõhu tõttu pressitakse siduri slave kolb silkusse sisse. tekib see efekt, et tõmbab lenksult küll sidurit, aga hoob on täitsa pehme ja miskit nagu ei juhtuks ehk sidur ei taha ära lahutada. eks kui sidurit pumbata siis peaks ta vaikselt tagasi tulema, aga üldiselt on see paras BS.

mina veel pole lõplikult välja mõelnud, mismoodi seda lahendada. variant oleks mingi ava kaudu tekitada "käigukasti tuulutus" või siis panna mootorile õlijahuti. kumbki pole kokkuvõttes just väga lihtne optsioon. aga õlijahuteid või siis ventikaid mootori jahutusradikale pannakse nendele mootoritele ikka päris tihti nagu ma olen netiavarustest lugenud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”