KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
see, mida sa oma jutu teises lõigus kirjeldad on suure tõenäosusega sama nähtus, mis ka minu ktm'l esineb. mootor ja õli lähevad väga kuumaks, käigukasti korpuses tekib selle tõttu piisavalt suur õlirõhk ja selle õlirõhu tõttu pressitakse siduri slave kolb silkusse sisse. tekib see efekt, et tõmbab lenksult küll sidurit, aga hoob on täitsa pehme ja miskit nagu ei juhtuks ehk sidur ei taha ära lahutada. eks kui sidurit pumbata siis peaks ta vaikselt tagasi tulema, aga üldiselt on see paras BS.
mina veel pole lõplikult välja mõelnud, mismoodi seda lahendada. variant oleks mingi ava kaudu tekitada "käigukasti tuulutus" või siis panna mootorile õlijahuti. kumbki pole kokkuvõttes just väga lihtne optsioon. aga õlijahuteid või siis ventikaid mootori jahutusradikale pannakse nendele mootoritele ikka päris tihti nagu ma olen netiavarustest lugenud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.