KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Spoiler
Loadära kirjutas: 21 Okt 2019, 01:49

Ok, tänud selgitamast! Läkski siis see HF155 ikkagi sisse ja praegu, mõned töötunnid hiljem, kõik nagu muiste...ning eks ma siis proovin hingerahu nimel uue õlivahetuse pigem varem, kui hiljem teha. Praegune sai ka "tundkomamidagi" hiljem tehtud õlifiltri otsinguga seoses, siis vast selle "vale" filtriga käiguaega jääbki pigem selline 7-8h. Eks peab tulevikuks neid filtreid ikka kimp korraga varuma :)

Aga kui jutt juba pisut ka õli olemuse peale läks, ning nende hingeeluga paremini kursis oled, siis- kas õli tüüp võib neil ka siduri tööd mitte külmana, vaid hoopis kuumana kuidagi pärssida? Mul nimelt selline jama, et nii mõnedki korrad, kui mootor päris kuumaks aetud (no nii jalakäia kiirusel ukerdades ja kuskil võserikus uusi radu läbi rammida üritades vms...), siis sidur on ikka nii nadiks läinud, et lausa kohib sõiduelamust- link läheb kuidagi vedelamaks ja tahab vägisi ka lahutatud siduriga ratast liikvele vedada...aga siis kuhugi suurema sirge peale välja saades pisut juba 2-3-4 käiguga sõites läheb jälle nagu heaks tagasi!? Siiani Castroli 10w-50 täissünt sees käinud- seda lihtsalt 4l kanistri kaupa mõistliku hinnaga saanud ja pole just päris tundmatu kontori toode ka. Või peaks ikkagi mingi spetsiifilisema Motorexi moosiga määrima? Või on siin hoopis kohta "kavitatsioonile" laadsele nähtusele, siis sedapuhku küll siduri pea- ja töösilindri vahelises torustikus? Kuigi kui mingi aeg tagasi sinna peasilndri anumasse vaatasin, siis seal oli veel täitsa läbipaistev õli olemas. Lihtsalt huupi vahetama veel ei hakanud ka, kuna kaanelt lugedes selgus, et "mineral only" vms... ning panin juba välja otsitud DOT4 pudeli igaks juhuks riiulisse tagasi :)

Vaheta töösilinder ära oberon-i vastu.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”