KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 292 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
[mention]will111[/mention]
Ma ei ole Oberoni kasutanud aga originaali disainiviga on suht silmnähtav. OEM slave silindril on kolb ühe O-ringi peal edasi-tagasi liikumas. See tähendab, et ta ei liigu seal teab mis täpselt ning aja jooksul kulub silindri tööpind ära ja Magura Blood hakkab sealt mööda jooksma (otse mootorisse)... Oberon väidab, et nende kolvil on lisaks juhtpuks, mis ei lase kolvil viltu liikuda ning kogu süsteem ei kulu nii kiirelt.
Sinu mainitud surve teemaga ei ole ma kursis. Aga meenus, et kui omal kulunud slave silindri ära vahetasin, siis sain jagu ainult poolest probleemist. Õli ei vooland enam mootorisse ja peale ei pidanud valama, kuid siiski oli sidur imelik (teatud hetkel lükkas töösilindri kolvi lambist natuke sissepoole tagasi ja siis tuli linki paar korda vajutada, enne kui sidur normaalseks läks). Kuna kettad olid ka kulunud, siis hakkasin kohe neid vahetama ja leidsin teise suure vea. Sidurikorv oli küll kinni keeratud, kuid mitte ettenähtud jõuga (ilmselt polnud tegelasel, kes seda tegi, sidurikorvi hoidjat käepärast). Korv otseselt ei loksunud, kuid siiski - natukene sai sidurikorvi liiga palju pikki võlli liigutada. Vahetasin koos ketastega ära ka korvi aluse seibi, laagri jmt pudinaid, mis mul varasemast olemas olid. Kokkuvõttes jäi korv pikki võlli vähem liikuma ning sidur sai nagu muiste...
Niisiis minu puhul oli probleem kokku kolmes sõlmes (slave ning korv, mis põhjustasid pehme lingi ja kettad, mis põhjustasid libisemise). Kusjuures sümptomid olid samad, mida teemaalgataja kirjeldab...
Edit: Oluline on ära märkida, et ma hakkasin remontima siis, kui see viga esines juba mitte ainult kuuma mootoriga - pärast siduri korda tegemist olen ülikuuma mootoriga lingi pehmemaks minemist märganud, kuid see ei ole enam kriitiline. Niisiis ma räägin tõenäoliselt natuke teisest probleemist kui see, mis teemaalgatajal on - aga samas ei ole välistatud, et tal mootoris mingeid analoogseid probleeme leidub...
Aga jah - uuem LC4 mootor on selles mõttes tore, et pole täheldanud pehmet sidurit.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.