KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
Ahoi,
ma korra siiski uuriks seda siduri(õli) asja veel, kuna paar viimast sõidukorda on nüüdseks kahjuks kinnitanud mu kahtlusi, et minu rattal see pahandus seal siduriveskis oli siiski progresseeruvat laadi- nüüdseks paraku jäi ülemine õlianum juba kuivale ja metsa vahelt välja saades, st. mootori jahtudes enam ka asi tagasi "heaks" loomulikult ei läinud.
Ühesõnaga, kuna siin maal just erilist õlivalikut käe-jala juures pole, Oberoni töösilindrist rääkimata...siis loodaks selgust aru saada, miks sinna siduriliini mitte DOT4 või laadne ei sobi, vaid suur kiri peasilindri kaane peal, et "Mineral oil only"? Kas selle pärast, et "mineral" säästab kuidagi sealseid tihendeid vms...või on see lihtsalt kuidagi ohutum, kui mootorisse satub, et sinna mingit polüüpi ei tekitaks? Kuigi mootoris ju täissünt...ja samas Willi vihjatud CHF11 on ju üldse mingi BMW roolivõimu õli, ja kuskil väljamaa foorumis jäi silma, et keegi sinna sootuks 10w "mineral" amordiõli!? soovitas. No siis mul siin kahjuks allesjäänud amordiõli pära on ka sünt, aga mineraali repertuaarist oleks näiteks Castroli MTX10w-40 ja see oli vist mul ühe 2t GasGasi käigukasti õliks ostetud...samas ei jookse ju needki kokku, kui 2t vändasimmeri vahelt kkasti õli "juurde imema" hakkab?

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.