KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
Dot 4 (ja 5.1) ei ole tegelikult miski õli, see on ikkagi puhas "pidurivedelik" ehk siis ta on koostiselt ja omadustelt ikka täiesti midagi muud kui see "mineral oil" mida seal topsi peal nõutakse. sellepärast ta ei sobigi...paisutab tihendid üles. eriti kehva lugu pidi olema just siis kui mineraalõliga toiminud süsteemi valad ühel hetkel dot'i.
CHF11 on tõesti roolivõimusüsteemi õli (minuteada küll mitte nüüd ainult bemmi, vaid ikka veel mõned margid seda kasutavad), aga ta on keemilise koostise mõttes üsna sarnane sellele "mineral oilile" mida magura oma karbi peal tahab. ja eks see roolivõim on paljuski samasugune hüdraulikasüsteem nagu hüdrosidurgi. seega ta ei aja kummitihendeid turri ja üsnagi vedel on ka, mistõttu sidur ei muutu liiga jäigaks ega kummiseks.
panen siis väikest linksu kah! http://pentosin.net/pressreleases/PENTO ... 3_Rev1.pdf
tähelepanu tasub pöörata siinkirjutatule "IMPORTANT NOTE: If vehicle specifications state CHF 11.S there is no substitute, however, if vehicle
specifications state CHF 7.1, CHF 11.S can be substituted"
CHF 7 on mineral oil based siis, CHF11 on sünt based. Kuid see antud juhul rolli ei mängi. Võid muidugi ka CHF 7.1 kasutada...minul oli kodus mõlemat võtta riiulist, lugesin natuke ja otsustasin kasutada seda, mis on parem
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.