KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: KTM(Husaberg jne) õlifiltri küs: vanem vs. uuem?
Saan aru, et kogu see kompott läks töösse ainult tänu sellele, et õiget asja ei olnud. Normaalsetel tingimustel ei maksaks seda 10W-40 kirjaga asja siduri hüdroajamisse küll kallata. Nagu MX77 ütles: räme paks ja jahedama ilmaga tea kas saadki ühe käega sidurit tõmmata. Ideaalne sinna on rohelist värvi LHM+ (audi/VW roolivõim ja Citroenide õhkvedrustus toimib sellega), mis maksab tublisti alla 10 euro liiter ja jagub seda sulle kümneks aastaks (enne läheb purgis hapuks).
See MTX 10W-40 on multiviskoosne ja ikka ette nähtud märgsiduriga käigukasti kallamiseks, mitte hüdrosüsteemi jaoks.
Kogu see kommentaar oli mõeldud selleks, et mõni "tsiklinewby" ei saaks nüüd innustust mida iganes mineraalõli hüdrosüsteemis kasutada. Täna just lasime ühel BMW R1200GS-il siduriajamist sellise kompoti välja, et paha hakkas. Tükk tegu oli, et peasilinder jälle mõistlikult toimima saada. Termin mineraalõli on selleks, et rõhutada vedeliku tüüpi, aga iga süsteemi jaoks on ikka eri omadustega vedelik.
Teemat edasi arendades võiks ju küsida, et kui see MTX 10W-40 hüdroajamisse sobib, siis miks ei võiks sünteetilist pidurivedelikku kasutada näiteks amortides või lausa mootoris. Tegu ju ka justkui õliga... ?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.