Dualsport/adventure kotid
-
- Postitusi: 1457
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 294 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: Dualsport/adventure kotid
Raki kirjutas: ↑04 Nov 2019, 08:14Ma arvan et ratas vòib samamoodi iga väljaulatuva detaili taha kinni jääda - kukkumisrauad, käekaitsmed vms. See on ikka väga loterii et midagi sinna piibri taha kinni haagib. Muidugi ei tasu ka nii lähedal teistele masinatele olla ka.
Ise vaatan hetkel mosko seda 80l ilma raamita kottu. Novembri lòpus on neil alenus
Ps. Nendel kùlhekottidel on usas välja tupnud 2.0 versioon. Päris palju täiendusi vòrreldes esimesega. Euroopast saab neid alates märtsist
Ma ise kardan, et see piibrisaba haagib ikka nats rohkem kui näiteks käekaitse. Tõenäoliselt on probleem siis suurem, kui kotis on asjad sellise kujuga, et ei suru ennast tihedalt väliskesta vastu... Ehk Ats satub varsti foorumit lugema ja kirjeldab reaalseid kogemusi täpsemalt.
25L Scout kottide vol1 oli selline, kus seda piibrisaba polnud ja kinnitus raamile oli sama nagu tippmudelil. Ma oleks tegelt nendest Scout 1.0 kottidest huvitatud aga neid vist enam ei pakuta. Scout 2.0 mulle ei sobi (kuna pole seda lahedat kinnitusraami) - nende asemel võtaks juba selle karmima mudeli (tollel tundub 2.0 versioon ka täitsa lahe olema).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.