Dualsport/adventure kotid


morse
Postitusi: 1457
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 294 korda
Tänatud: 234 korda

Re: Dualsport/adventure kotid

Lugemata postitus Postitas morse »

Raki kirjutas: 04 Nov 2019, 08:14

Ma arvan et ratas vòib samamoodi iga väljaulatuva detaili taha kinni jääda - kukkumisrauad, käekaitsmed vms. See on ikka väga loterii et midagi sinna piibri taha kinni haagib. Muidugi ei tasu ka nii lähedal teistele masinatele olla ka.

Ise vaatan hetkel mosko seda 80l ilma raamita kottu. Novembri lòpus on neil alenus

Ps. Nendel kùlhekottidel on usas välja tupnud 2.0 versioon. Päris palju täiendusi vòrreldes esimesega. Euroopast saab neid alates märtsist

Ma ise kardan, et see piibrisaba haagib ikka nats rohkem kui näiteks käekaitse. Tõenäoliselt on probleem siis suurem, kui kotis on asjad sellise kujuga, et ei suru ennast tihedalt väliskesta vastu... Ehk Ats satub varsti foorumit lugema ja kirjeldab reaalseid kogemusi täpsemalt.

25L Scout kottide vol1 oli selline, kus seda piibrisaba polnud ja kinnitus raamile oli sama nagu tippmudelil. Ma oleks tegelt nendest Scout 1.0 kottidest huvitatud aga neid vist enam ei pakuta. Scout 2.0 mulle ei sobi (kuna pole seda lahedat kinnitusraami) - nende asemel võtaks juba selle karmima mudeli (tollel tundub 2.0 versioon ka täitsa lahe olema).

Viimati muutis morse, 04 Nov 2019, 19:17, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”