Husabergi suur õlikulu
-
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Husabergi suur õlikulu
Kui mootor kuuma on saanud, siis on variant, et õlirõngas on kinni aga surverõngad toimivad. Sõitsin korra sellise mootoriga. Käivitus ja kiirendas korralikult aga õlihais oli taga.
Antud juhul muidugi see kinni jooksnud kolb on üsna ebatõenäoline, sest ma arvan, et seda oleks ikka tähele pannud, kui mootor kooma tõmbas korra...
Kui kohe kolbi osta ei taha, siis niisama ülemise otsa kontroll/ennetav remont on üsna kulukas. Plokikaane tihend, igaks juhuks klapisääretihendid ja sohveldamispasta, silku alune tihend ja silikoon on kokku üle saja euro. Ja kui nüüd järele mõelda, siis klapisääretihendid on samuti natuke ebatõenäolised järsult ära kukkujad...
Muidu see lihtne kolvi visuaalne kontroll ja plokikaane ennetav hooldus on 1-2 õhtu töö. Eeldusel, et kolb ja silinder on ilus, siis klapisäärekate vahetamise ja klappide sohveldamise järel polegi muud kui käima panna ja loota, et õlihaisu enam pole...
Konkreetse mootoriga kursis pole, räägin muude konede baasil.
Edit: proovisin avada silindri ja silindripea teemasid. Tõenäoliselt on tark enne muud asjad välistada (karteri või kartuli?tuulutus ja lekked).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.