Husabergi suur õlikulu

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Husabergi suur õlikulu

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mait.V kirjutas: 04 Nov 2019, 18:31

No mul oli kunagi selline asi 2004 450sxf ktmiga, et vända simmer oli pesast väljas ja samamoodi suitses kohati ja võttis palju õli. Selle põhjuse tõttu peksis iga löök õli kartelituulutusse. Ega sellisel lihtsal mootoril palju varjante ei ole. Kolb ja rõngad, vända simmer, klappisääretihendid.
Kolb vaheta ikka ära ja selle tõõ käigus saad ka muud asjad üle kontrollida, eriti kui ei tea ajalugu.

Aga ise kahtlustaks simmerit. Ktmil oli üks simmer paremal pool hooratta taga. Husabergil ei tea. Kui pesast väljas siis pane kindladti uus, vana võib olla küll terve kuid on jäikunud ja tagasi pannes tuleb jälle välja.
Ktm käis ka väga kummalise paksu häälega kui simmer oli ära. Korvimehed on hoiatanud sellise vea korral et võib mootori küljekaaned ära lüüa kuna surve on mootoris suurem kui muidu. Ei soovita rohkem käivitada kui viga selles. Sümptomid on küll samad.

Oled sa ikka kindel, et seal mingi simmer oli? Endal oli 2003 SXF ja ei mäleta küll simmerit, lisaks pole vändasimmereid kohanud ühelgi nelaril, mida olen lahti võtnud peale seda. Neil pole seal lihtsalt mingit funktsiooni.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”