Dualsport/adventure kotid


ats30
Postitusi: 576
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 59 korda

Re: Dualsport/adventure kotid

Lugemata postitus Postitas ats30 » 12 Nov 2019, 20:33

Spoiler:
morse kirjutas:
04 Nov 2019, 14:03
Raki kirjutas:
04 Nov 2019, 08:14
Ma arvan et ratas vòib samamoodi iga väljaulatuva detaili taha kinni jääda - kukkumisrauad, käekaitsmed vms. See on ikka väga loterii et midagi sinna piibri taha kinni haagib. Muidugi ei tasu ka nii lähedal teistele masinatele olla ka.

Ise vaatan hetkel mosko seda 80l ilma raamita kottu. Novembri lòpus on neil alenus

Ps. Nendel kùlhekottidel on usas välja tupnud 2.0 versioon. Päris palju täiendusi vòrreldes esimesega. Euroopast saab neid alates märtsist
Ma ise kardan, et see piibrisaba haagib ikka nats rohkem kui näiteks käekaitse. Tõenäoliselt on probleem siis suurem, kui kotis on asjad sellise kujuga, et ei suru ennast tihedalt väliskesta vastu... Ehk Ats satub varsti foorumit lugema ja kirjeldab reaalseid kogemusi täpsemalt.

25L Scout kottide vol1 oli selline, kus seda piibrisaba polnud ja kinnitus raamile oli sama nagu tippmudelil. Ma oleks tegelt nendest Scout 1.0 kottidest huvitatud aga neid vist enam ei pakuta. Scout 2.0 mulle ei sobi (kuna pole seda lahedat kinnitusraami) - nende asemel võtaks juba selle karmima mudeli (tollel tundub 2.0 versioon ka täitsa lahe olema).
Sau

Sry, ei satu siia liiga tihti. Vastasin kellegile juba privaatsõnumina aga kõlbab ka avalikuks vastuseks, pikk jutt, saab hõlpsamalt hakkama :bsmile:

Mosko on nii ja naa. Üldiselt on head aga neil on liiga palju mõttetut nänni küljes. See külje peal nn piibrisaba on mulle päris palju peavalu valmistanud ja korra isegi peaaegu elu maksnud. Samas on need olukorrad tekkinud ikka omal süül :) Minu mudelil on selle lapaka pandlad alumiiniumist ja reaalselt nendega midagi reguleerida ei saa. Kui seal midagi pingutada või lõdvendada siis on see paras ettevõtmine. Aga kuna matkal on küljekottides telkimisvarustus, siis on küljekotid üsna konstantse kujuga ja reguleerimisvajadus puudub. Põõsad on üsna savi. Hullemad on arengumaade autode stangede otsad, nende külge takerdusin rohkem kui korra. Mida suurema kiirusega seda valutumalt läks. Siis veel poolikult avatud tõkkepuud (ära küsi!), kitsad väravad, rippsillad, erinevate piirete vahel ukerdamine jne. Kas ma autode stangede otsi juba mainisin? :bsmile: Aga see kõik on natuke sellise huligaaanimoodisõitmise probleem, viisakal inimesel selliseid teemasid ei teki. See kui laiad on lenksud ei puutu üldse asjasse. Enamus takistusi on lenksust madalamad, pealegi nt kahe posti vahelt läbi sõites saad lenksu keerata, kotid tuleb lihtsalt maha võtta kui ei mahu.

Pisut rasked on. Aga üsna tugevad ja vastupidavad. Nüüd kus EU-s ka ladu olemas, on varuosasid päris lihtne tellida. Omale tellisin peale teist Aafrika trippi uued lukud alusplaadi kinnitusele. Küljest käivad kergesti ära, see on kindlasti suur pluss. Samas kui ei taha et käiksid ära, saab väikese minitabaga kinni panna. 120% veekindlad.

Hea asi on veel see et lihtne on õhtul poest läbi astudes provianti küljekottidesse lisada. Sinna ikka mahub päris hulga. Kui tead et enam maastikule väga ei roni siis saab telkimisvarustuse otsa näiteks ühte 7kg arbuusi ja teise 2x 6paki paigutada, pealt laia rihmaga kinni ja kämpasse/laagrisse töristada.
Usa klienditeenindus on üsna ülbe. Samas enam vist ei pea sealt tellima. Ja kui tahad seda koormarihma sisse punutud trosslukku siis mul on üks tutikas ja kaks kasutatud näiteks poole hinnaga ära anda.

Kas nad on oma kallist hinda väärt- ei tea. Mul esimesed pehmed kotid. Peale 30K aafrikat, lugematuid kukkumisi ja veoka alt läbi käimist sai sadulsepal lasta tsipa parandada ja nüüd käivad jälle. Seda pean küll tunnistama et loomuliku kulumise teel ei kulunud katki mitte midagi, kõik vigastused tekkisid suuremate või väiksemate avariide tagajärjel. St et nad onüle keskmise disainitud ja väga tugevad kotid.

Hetkel on nad mul kodus garaazi seinal, kui tahad tule vaata millised nad, tänaseks ca 40K läbi sõitnuna, välja näevad.


Mine “Motomatkamine”