Moto-GPS mobiiltelefoni baasil


joha123
Postitusi: 187
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas joha123 » 02 Jaan 2020, 19:53

Macintosh kirjutas:
02 Jaan 2020, 11:24
Spoiler
Näita
ranel kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:41
urmas66 kirjutas:
01 Jaan 2020, 15:35

20200101_150651.jpg

Jube keeruline nii tsiteerida, et pilti ei saa kaasa, aga see magnetühendus ei kesta ka tavaoludes. Mingiaeg tellisin koju peoga neid ja läks kõigile magnet külge.
Pool aastat hiljem ilmnesid esimesed probleemid laadimisega(laadimisvool muudkui kukkus ja kukkus) ja lõpuks korjasin nad kõik ära ning loobusin magnetist. Lisaks mootorrattal mitu korda sõites olen korduvalt avastanud, et telefon ei lae ja juhe uitab ei tea kus.

Jah, magnetiga on nii, et neid peab olema mitu tükki kotis varuks. Garanteeritult surevad poole aastaga ära.
Päris korralikult toimivad vaid ümmarguse alusega magnetid aga kuna karmtelefonidel on pistiks tavaliselt sügaval siis sinna sisse lähevad vaid ovaalse alusega.

@morse
Ma olen sinuga ühel meelel, et odava telefoni kasutamine lenksul on vilets. Kunagi olin ma väga mobiiltelefon lenksul usku. Kuni tegin kahe nädalase reisi mägedessse, kus sai proovida kõiki ilmaolusid. Ikka s*tt oli. Pärast seda ostsin GoRider Excaliburi mis on Becker Mamaba detailne kloon (küllap tulid samast tehasest). Aasta tagasi arvasin, et GoRider hakkab ajale jalgu jääma ja asendasin selle Zümo 595LM-iga. Ma pole kunagi varem nii pettunud olnud: kui jätta kõrvale GoRideri piiratud sobivus maastikule siis ta on parem, kui 5 aastat uuem ja 3X kallim Zümo. Zümo on agelane, ebamugav, päikese käes sisuliselt kasutamatu, ülimadala kontrastiga, kaardireziimide vahetus käib sügaval menüüdes, aku kestab 1.5-3 tundi ja otsingud on 70% ulatuses kasutud. Tõsine pettumus.

Kindaga kasutmine ongi kõige keerulisem osa telefoni juures. Zümo ja moodsad mobiiltelefonid kasutava totaalselt erinevat tehnoloogiat. Zümo ekraan reageerib füüsilisele survele aga mobiiltelefoni oma pinge muutusele ektraani pinnal. Viimane nõuab seega, et ese mis ekraani puutub juhuks mingil määral voolu. Sellest viimasest ka problemeid märja ekraaniga.

Ma ise kasutan Ulefon Armor X-it ning olen märganud, et niiske kinda ja märja ekraanig saab ka kindaga edukalt kasutada. Sama juhtub siis, kui õhemad kindad võtta. Aga see on midagi, mille peale loota ei saa.
Ma ise olen kokku võtnud nii, et telefonil on võrredles Zümoga 3 nõrka kohta:

  • kasutus kindaga
  • asetamine hoidjasse + laadimine
  • ülekuumenemine otseses päikesepaistes seisva tsikli korral

Kõikides muudes küsiimustes on telefon täna juba etem.

Tarkvara osas meeldis mulle maanteel navigeerimiseks TomTom väga. Nagu oleks reaaslelt moliilile tehtud. Ainsaks puuduseks kuutasuline kasutus. Samas, kui sa igapäevaselt ei vaja siis on Waze ka sobiv (urmas ei tule nüüd siia Wazet kiitma, eks :-) ).

Skriptimsieks kasuta kas Automate või siis Tasker. Ma olen kasutanud taskerit aga see nõuab natuke õppimist ja ei ole liiga intuitiivne. Aga see-eest võimaldab teha telefoniga enam-vähem kõike (eeldusel, et telefon on ruuditud).
https://play.google.com/store/apps/deta ... mate&hl=en
https://play.google.com/store/apps/deta ... kerm&hl=en

Ekraani reolutsiooni (PPI) saad muuta üsna lihtsalt, kui sul on Win10 arvuti.
Juhend siiN: https://forum.xda-developers.com/galaxy ... t-t3582863. Saad kõik objektid ekraanil suuremaks. Õige suuruse leidmine tahaab natuke katsetamist, sest paljud moodsad äpid on tehtud kõrge resolutsiooniga ekraanidele ja kasutajaliidese elemendid lähevad väga lihstalt liiga suureks.

Qubot Questi saab kasutada tavalise nahkkindaga (ja nt kitsenahast töökinnas) ja suvise Five5 mustangi sõidukindaga, ka nahk. talvise Yoko kindaga enam ei reageeri. ehk siis ka kuiva naha tunnistab omaks- tekstiili mitte.



Mine “Sõidu- ja lisavarustus”