Sinilinnu Twinni lugu

Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Sinilinnu Twinni lugu

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ahoi!
Tahaks mootoriremonti edasi lükata veitsa. Twinniga säärane värk, et haukab rõõmsasti õli. Külmas sõites on titimiti, kuumad ilmad, ummikud ja muud sellised olud tekitavad meeletu õlirüüpe. Sõitnud siiani motuli 10w40 õliga. Kas 20w60 vähendaks seda kuuma ilmaga õlivõttu? Muidu nagu käitub ilusti ratas, et narr oleks hakata laiali lammutama kõike, aga tüütuks muutub pikematel tiirudel suures koguses õli kaasa vedamine ja pole igalpool kohapealt osta ka seda õli niimoodi alati. Õlikulu eelmisel reisil oli ca 600-700ml 1000km kohta. Temperatuurid ulatusid julgelt üle 30 soojakraadi tihti.
Kuidas teha ilma laialivõtmata kindlaks, kas õli kaob rõngaste vahelt või säärekate vahelt? Või kui juba mootor maas, siis tark tegu kõik uued panna?
Andke ideid, sest tahaks teglt kimada ja remontida ei viitsi eriti.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”