Sinilinnu Twinni lugu

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6618
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 652 korda
Tänatud: 404 korda

Re: Sinilinnu Twinni lugu

Lugemata postitus Postitas yeekim »

sinilind123 kirjutas: 12 Jaan 2020, 20:23

Ahoi!
Tahaks mootoriremonti edasi lükata veitsa. Twinniga säärane värk, et haukab rõõmsasti õli. Külmas sõites on titimiti, kuumad ilmad, ummikud ja muud sellised olud tekitavad meeletu õlirüüpe. Sõitnud siiani motuli 10w40 õliga. Kas 20w60 vähendaks seda kuuma ilmaga õlivõttu? Muidu nagu käitub ilusti ratas, et narr oleks hakata laiali lammutama kõike, aga tüütuks muutub pikematel tiirudel suures koguses õli kaasa vedamine ja pole igalpool kohapealt osta ka seda õli niimoodi alati. Õlikulu eelmisel reisil oli ca 600-700ml 1000km kohta. Temperatuurid ulatusid julgelt üle 30 soojakraadi tihti.
Kuidas teha ilma laialivõtmata kindlaks, kas õli kaob rõngaste vahelt või säärekate vahelt? Või kui juba mootor maas, siis tark tegu kõik uued panna?
Andke ideid, sest tahaks teglt kimada ja remontida ei viitsi eriti.

Hoi!

Eks ta Sul' juba nats "kohvi" on...
Kui suitseb külmalt, peale käivitust, on klapisääred, kui pidevalt- rõngad.

Survetesti saad ka teha, et teada, mis kolvigrupis toimub. PS!- LÕÕRID LAHTI!!!!
Peale esimest testi valad törts oli küünlaavast sisse, kui siis läheb tulemus paremaks, võid BINGO hüüda :)

20W on külmadega käivitamine nats tõlikam aga soojadesse oludesse soovitaks teist kindlalt edaspidiseks.

IMHO

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”