Sinilinnu Twinni lugu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6618
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 652 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Sinilinnu Twinni lugu
sinilind123 kirjutas: ↑12 Jaan 2020, 20:23Ahoi!
Tahaks mootoriremonti edasi lükata veitsa. Twinniga säärane värk, et haukab rõõmsasti õli. Külmas sõites on titimiti, kuumad ilmad, ummikud ja muud sellised olud tekitavad meeletu õlirüüpe. Sõitnud siiani motuli 10w40 õliga. Kas 20w60 vähendaks seda kuuma ilmaga õlivõttu? Muidu nagu käitub ilusti ratas, et narr oleks hakata laiali lammutama kõike, aga tüütuks muutub pikematel tiirudel suures koguses õli kaasa vedamine ja pole igalpool kohapealt osta ka seda õli niimoodi alati. Õlikulu eelmisel reisil oli ca 600-700ml 1000km kohta. Temperatuurid ulatusid julgelt üle 30 soojakraadi tihti.
Kuidas teha ilma laialivõtmata kindlaks, kas õli kaob rõngaste vahelt või säärekate vahelt? Või kui juba mootor maas, siis tark tegu kõik uued panna?
Andke ideid, sest tahaks teglt kimada ja remontida ei viitsi eriti.
Hoi!
Eks ta Sul' juba nats "kohvi" on...
Kui suitseb külmalt, peale käivitust, on klapisääred, kui pidevalt- rõngad.
Survetesti saad ka teha, et teada, mis kolvigrupis toimub. PS!- LÕÕRID LAHTI!!!!
Peale esimest testi valad törts oli küünlaavast sisse, kui siis läheb tulemus paremaks, võid BINGO hüüda
20W on külmadega käivitamine nats tõlikam aga soojadesse oludesse soovitaks teist kindlalt edaspidiseks.
IMHO
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.