Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.


Teema algataja
Luxor
Postitusi: 675
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Luxor » 15 Jaan 2020, 01:02

Kuna ma suurem asi ehitaja, tjuunija või äpinäppija ei ole, siis pistas loo lõpu ka siia. Ostetud sai lõpuks Honda NT700V, mida meistedati kunagises Montesa tehases Hispaanias. Masina võtsin ligi Läike teelt ning garantiiaja läbis veatult. Millegi koleda või kulukaga masin hooaja lõpuni ei üllatanud. Eelmise elu veetis ta Itaalias kellegi helilooja käes ning viimased paar aastat olevat masin lihtsalt kusagil kuuri all või aianurgas vedelenud. See peegeldus vastu ka masinas olnud vedelikes. Mootoriõli oli tumedam kui öö ja tagareduktoris paras sült. Pidurivedelik paistis veel läbi. Lisaks esiamortide hooldus, vahetatud piduriklotsid ning süüteküünlad ja muidugi vanad vedelikud uute Motuli mooside vastu. Sügisel olid teenindustes parajad sabad. Ennem talvekorterisse minekut vahetasin iseseisvalt (1 motohullu sõbranna pealekäimisel) mootoriõli koos filtriga ära. Seekord läks odavama hinna tõttu mootorisse Yacco täissünt. Kevadine Motuli poolsünt väljus aprilliöise taevakarva tumeollusena taas - ilmselt 7000 km ja eelnevate jääkide sümbioos.
Masin sidurdab-kihutab-pidurdab. Viimaseid blokki ei saanud kordagi. Velgedel 4 a vanused battlax bt-021 kirjadega rehvid, mis suure tõenäosusega selle aasta lõpuks oma otsa ka leiavad. Maanteel alates kolmandast käigust täiesti eduliselt rullitav kuigi eriline kubemerakett see masin ei ole! Legaalsete kiirustega saab eeskujulikult hakkama. Kaksi ratsutades kiirendus niru, kuid kütusekulu tõusu kah ei märganud. 98 mekib talle ka paremini kui 95. Sooja ilmaga linnas jõnksutades peksab jääksoojuse sülle - istu kui kerisel. Kohvrid/ panipaigad eeskujulikud, neist oli palju abi ja kasu. Gondlid käivad kah edukalt. Sõidupapud peavad head olema, sealkandis tõmbab tuul eriti kohe. Müügisoovi ega -mõtted ning ka viitsimist selleks hetkel ei ole. Sahistatakse, et Deauville saab omale AfricaTwini mootoriga uue põlvkonnas sel aastal. Näis, mis aasta toob...
Interneeduse kohaselt oli/on NT700V ka popp masin erinevate riikide (UK, Iirimaa, Hispaania, Beneluxi maad jne.) jõustruktuuride hulgas. Lisaks Rumeenias/ Modaavias tegutsev SMURD (sarnaneb suuresti meie kiirabile), brittide Network Rail bla bla bla. Loetelu nii juba koledalt pikk, seega munalõikur või kivipurustaja see masin ei ole.



Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Mine “Mootorratastest üldiselt”