Moto-GPS mobiiltelefoni baasil


morse
Postitusi: 792
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 15 Jaan 2020, 22:31

Olen nädala jooksul põgusalt kasutanud Kyocera Duraforce Pro 2 telefoni. Simi pole sisse pannud aga installisin kaardiäpid ja tegin seadistusi tsiklil kasutamiseks. Lisaks sain kätte Daytona Smartphone kontrolleri. Kirjutan senistest kogemustest. Nimetatud seadmete pilte näeb minu poolt postitatuna siia teemasse 31. dets 2019.

Kõige tähtsam: Kyocera on ikka tõsine poris müttamiseks sobilik apastraat. Korpus ei vaja tsiklil kasutamiseks mingit lisakesta. Kõik avade katted on väga väga korralikud suured luugid, millel on veekindluse tagamiseks kvaliteetsed O-ringid. Jätab tõesti sellise sõjaväe seadme mulje.

Ekraan on okei. Kui tsiklil olen katsetanud, tean paremini. Igaljuhul eredus põhja keeratult on korralik erk pilt. Pole kogemust veel eredamate ekraanidega aga kindlasti on mõni olemas, kuna tegu on paar aastat vana tehnikaga.

Puutetundlikus on hea: Kirjutan prroviks sedasama teksti tsikli kindaga. Suht OK on isegi.. Panin telo korra kraani alla ja proovisin uuesti. Kindaga kasutamisel midagi kehvemaks ei läinud. Paksu talvekindaga on olukord lootusetu! Null reaktsiooni... Põhjuseid kirjeldas @Macintosh ülal. Sellel alal on Zumo ikka tegija...

Üldine sujuvus ja kiirus on väga okei. Kaarditelefonilt ei oska muud tahta. Ja võrreldes mu igapäevase Iphone 7ga on ta täiesti võrreldava võimekusega.

Füüsilisi klahve on palju. See on tsiklil oluline. Kokku 8 klahvi. Üks suur nupp on progetav. Panin sinna kaardiäpi käivitamise.

Kaamera kvaliteet on kehv aga lahe on see, et tal on lainurk objektiiv ja normaalobjektiiv. Saab kasutada action kaamerana, kuid Go-pro kvaliteediga ei saa vōrrelda.

Sisse on ehitatud mõned lisaandurid: baromeeter, kompass jmt Videole saab lisada spidomeetri, G-jōudude ja muud näitajad.

Taga on laadimisklemmid. @urmas66 viitas Broditi spets dokile, mis neid klemme ära kasutab - see võiks väga hea olla, sest minu kogemuses tsiklisõidul kaabliga laadimine lihtsalt ei ole teema. Kaablid saavad vett ja ei toimi korralikult. Ise lahendan asja hoopis juhtmevaba laadimisega aga siiski mainisin need klemmid ära.

Kui keegi peaks seda telefonijurakat mingil põhjusel tahtma iga päev kaasas kanda, siis väidetavalt on kõik mikri- ja kõlarilahendused sellised, mis võimaldavad ülilärmakas keskkonnas kõnesid võtta.

Näpujälje lugeja on poweri nupu peal ja toimib paremini kui Iphone'il.

Hind oli Ebays 180 (ei mäletagi kas EUR või USD) koos transaga. Refurbished, mint condition. Nagu uus. Koju jõudis kulleriga 9 päeva peale ostu, tolliga tegeles transafirma, mina ei pidanud ühelegi küsimusele vastama ega midagi juurde maksma (see oli tarnetingimustes ka kirjas).

Lisaks tellisin Daytona Smart Controlleri.
Ta teeb väga hästi miskit, mis pole mu esimene vajadus ja keskpäraselt seda, milleks ma ta tellisin...

Kõigepealt üldiselt: seade on korralik. Mite just porile ja enduurole disainitud, kuid ilmselt kannatab tõsist kasutamist. Nupud on kvaliteetsed. Käivitub kiirelt, ühendub hetkega ära ja vajab 0 seadistust. Niisiis üsna lollikindel seade. Samas kui tahad mingit funktsiooni muuta, siis seda ilmselt ei saa teha.

Milles ta tugev on? Androidi (ja teadaolevalt ka Iphone'i) ikoonide vahel saab joysticki abil edukalt ringi liikida. Saad ekraani lahti teha, valida äpi ja selle käivitada ning ka sulgeda. Sisuliselt saad emaile lugeda jmt aga tsiklil on sellest kõigest vähe kasu. Tore on küll, et juhul kui telo midagi imelikku teeb, siis saan lenksult klahvidega ennast õigesse kohta tagasi aga äppide vahel lülitamist mul lenksus ju vaja ei ole - ta lihtsalt on selles tubli...

Mida tsiklimehel vaja on?

  1. Kaardil neljas suunas liikumine. See õnnestus puldi abil ainult Locuses (õnneks olen just otsustanud, et asendan OSMandi Locusega). OSMand tegi seda trikki, mida @Jesper kirjeldas, pead kõvasti klõpsima, et kaart edasi liiguks. Niisiis minu puhul on see punkt kaetud ja toimib hästi. Ma ei pea kaardil ette või kõrvale vaatamiseks enam kätt lenksult tõstma.

  2. Kaardi zoomimine. Selleks pole tal ju + ja - nuppegi... Zumo 550ga kasutasin neid nuppe ekraani kõrval pidevalt - väga hea oli. Lahendusena seadistsin Locuse nii, et volüüminupud telo kõrval zuumivad kaarti. Niisiis kompromiss... Ideaalne oleks puldilt zoomida.

Kokkuvõttes teeb pult seda mida lubatud ja rohkemgi veel. Ülal viitas keegi Carpe Iter puldile, lugesin selle kohta pikalt. Kui kasutada Locust, siis toimib ta ilmselt ideaalselt ja kindlasti paremini kui Daytona. Väljaspool Locust ei ole ma kindel, kas CI seadmel mingeid eeliseid on või mitte. CI raud paistab kobedam. Ka hind on kobe... Üle 200. See on nats palju - aga samas tundub, et odavamat Locuse kontrollerit, mis kõigega hakkama saab, ei ole olemas...

Nojah. Bemmimeestel on lisaks veel Wunderlinq võimalus - lucky bastards!

Nüüd ootan veel ära Hondo Garage juhtmevaba laadijaga hoidja ja siis on komplekt koos. Hondo seadmele on ootused väga kõrged ning telefon ületas madalaid ootusi. Puldi osas on tunne, et hirmkallis CI pult oleks tegelikult õigem asi... Võibolla keegi on huvitatud nendest funktsioonidest, mida ma kirjeldasin (äppide vahetamine, kõnedele vastamine, Locuse kaardi scrollimine) ja tahab mu tutika Daytona 99 euroga ära osta? Siis isegi kaaluksin seda röögatukalli CI puldi tellimist.

Field-testing toimub märtsis mägedes.



Mine “Sõidu- ja lisavarustus”