KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse


Teema algataja
morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas morse »

Spoiler
morse kirjutas: 11 Veebr 2020, 22:15
iSlanderEST kirjutas: 11 Veebr 2020, 19:38
ats30 kirjutas: 11 Veebr 2020, 17:45

Pakiraami, eriti TopCase-i alusraami kinnituste puhul tuleks tähelepanu pöörata mitte ainult "kandevõimele", aga ka sellele et Topcase üles põrgates kinnitusi ära ei lõhuks, kui suuremast august satutakse läbi sõitma. Mul oli juhus, kus Givi alumiiniumist alusraam purunes august läbi sõites ja Topcase lendas mulle päris suure hooga selga, koos pooliku alusraamiga. Kusjuures alusraam oli korralikult 4 poldiga kinni. Ehk siis mitte ei murdunud alla vaid üles suunas.

Kui rattal ei ole Topcase alusraami jaoks üldse kinnitusi olemaski, on raskema topcase sinna konsoolse alusega kompunnimine üsna riskantne.

Tänud sinu soovitusele jäi mul Balkanil topcase alles. Nüüd on korralikud tugiraamid alla tehtud.

Jep! Nõus. Mul on see kohver plaanitud siledale sõidule. Annan endale täielikult aru, et temaga ei kannata liiga palju ette võtta. Aga minu hinnangul eriti paremini seda raami lahendada ei saakski. Üllatavalt tugev on.

Fotol on ülemise koti lahendus enduuroseades. Pildil on 18L kott, kuid sama hästi paikneb vajadusel ka 30L.

C4D5AAFD-5567-4AC4-83B7-6E1CD6F6AE5D.jpeg

Kaalusin järgmise matka kotte. Koos nodiga u. 5-6kg per 18L kott. Kuna telkida seekord ei kavatse, siis mahuvad tähtsaimad asjad kahte kotti ära (kolmas on igasugu lisanodi jaoks). Meenutame, et teema alguses tõin antud projekti vastandina näiteks oma mammuti, mille TÜHJAD kohvrid koos raamidega kaalusid umbes 26kg (muidugi maht oli vajadusel ka kuni 150L). Tuleb välja, et kui enduurokottidega kanda nädala nodi ilma telgimajanduseta kokku kolmes kotis + väike paagikott, siis on pagasi kaal KOOS asjadega alla 20kg... Jah maht on kokku ainult ~ 60L, kuid täna garaazis ratast koos pagasiga küljelt küljele kallutades hakkas tunduma, et esimene sõit mägedes mittemammutrattaga võib päris lõbus tulla...

581043DD-782D-4B6A-BFC6-F65F36E18403.jpeg

edit: kui keegi kotkasilm paneb tähele, et pandlad, mille külge kott kinnitub, on pahupidi, siis see oli teadlik valik testimise ajaks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”