Uus(2020) piduritest ülevaatusel


Luxor
Postitusi: 684
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Luxor » 15 Mär 2020, 22:01

ranel kirjutas:
15 Mär 2020, 21:50
Luxor kirjutas:
15 Mär 2020, 21:40

Siin on paljude kasutajate poolt KORDUVALT kirjutatud, et tegu ei ole platsieksamiga, vaid tehnoülevaatuse ehk teenusega! See, et teenusepakkuja ega amet üheti asju ei võta, pole teps mitte kliendi süü! Kui klient peab ise kaalutlema ja hindama, siis on suuresti teenus ehk ajale jalgu jäänud. Tekib ka tundmus (mõistus võib eksida, tunne mitte kunagi - klassikud) kas "seda" sellisel juhul ja kujul üldse vaja on!

Tallinnas pole käinud, aga Tartus samamoodi pidurduskatse. Kui juhiluba käes, siis võiks eeldada, et saab elementaarse pidurdamisega hakkama või ma eksin. Kui hakkama ei saa nii väiksel kiirusel, siis oled juba ohtlik nii endale kui teistele ja tuleks mõelda, kas kaherattaline on ikka õige valik. Eelmine aasta tegin pidurduskatset naastrehvidega...

Kui plats halvas seisus, siis muidugi teine teema, aga siis turumajanduse oludes saab valida ju mõne teise ülevaatuspunkti.

Käin Piipzuga ilmselt samas ülevaatuspunktis. Ka minu rattaga tehti nii. Minu sõiduoskus, -julgus ja -tahe on sügavalt minu isiklik probleem ja vastutus. Kui minnakse TÜV-punkti, siis olgu tehoseisundi hindamine ja vastava protseduuri läbiviimine vastava ala spetsialisti teha. See kuidas antud isik selle lõpptulemini jõuab ei ole minu asi. Ikka reeglistiku, mitte kuvalda abil! Kui tema tegevuse tagajärjel antud protseduuri käigus masinaga midagi juhtub - see ei ole ka minu mure!



Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”