Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7442
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2013 korda
Tänatud: 599 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

franz125 kirjutas: 04 Apr 2020, 22:15
Jesper kirjutas: 04 Apr 2020, 20:10

Ma ei tea, kuidas see rullikute osa täpselt konstrueeritud on, eraldiseisvalt mõõdab see jah jõudu, aga kogu stendil läbitud mõõteprotseduur koos kaalumisega väljastab sisuliselt sellesama kiirenduse, mida lenksu peal olev karp mõõdab. Lihtsalt natuke rohkem ringiga ümber nurga (see lenksul olev kiirendusmõõtja ei mõõda ka kiirendust, vaid teadaoleva massiga kehale mõjuvat jõudu), aga ma ei näe mingit sisulist põhjust, miks neid ei peaks võrrelda saama.

Põhimõtteliselt töötab see rullidega mõõtmine nagu Dynopink.Mootor ajab rulle ringi ja rullid üritavad hoida sama kiirust pidurit andes.Nii elektrik ei ole et oskaks öelda mida siis seal tõstetakse pinget või voolu või võimsust aga igatahes saab sealt rehkendada palju njuutoneid pidurdamiseks vaja läks.ja telje massi on vaja teada ilmselt sellks et mingilgi määral arvestada hõõrdejõudu ja siis sellekaudu kogu seda elektrit juhtida.Lõppühikuks on vist mälu järgi ikka njuutonid(pole ammu enam ühtegi testi teinud)

netis leidus selline jutt

Tehnoülevaatusel kontrollitakse autode pidureid rullstendidel millede tööpõhimõte on kõigil ühesugune. Piduristend mõõdab rataste pidurdusjõudusid ja seejärel analüüsib saadud mõõtetulemusi ning võtab iseseisvalt vastu otsuseid arvestades auto kaalu (esitelg, tagatelg ja ka kogu auto kaal).
Piduristendi testirullide elektrimootorid asuvad liikuval alusel mis on omakorda ühendatud hoovastiku abil dünamomeetriga. Pärast seda kui elektrimootorid on pannud stendirullid pöörlema, hakkab arvuti kohe andmeid salvestama. Kui auto ratast pidurdatakse siis on elektrimootoril raskem piduristendi rullikuid ringi ajada ja sellega tahab elektrimootor nihkuda. Mootori alus on ühendatud hoova abil dünamomeetriga mis mõõdabki pidurdusjõudu njuutonites (kilod saame siis kui jagame mõõtetulemuse 9,81 ja ega väga palju mööda ka ei pane kui jagame lihtsustamise mõttes 10-ga).

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”