Uus(2020) piduritest ülevaatusel


joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas joel »

will111 kirjutas: 04 Apr 2020, 17:05

aga asi on selles, et selline masin peab esiteks olema väga õigesti seadistatud, ja see tähendab seda, et tuleb kasutada ajusid ja sättida vastavad parameetrid õigeks (näiteks selle jaoks, et mootorivibra ei annaks sinna valesignaali..). teiseks peab ta olema väga täpselt kinnitatud, st. nurk peab olema õige ja tsikli küljes kinni täiesti liikumatult.

taadeldakse või mitte, täielik tsirkus saab see mõõtmine olema nii ehk naa. sest lühidalt kokku võttes, seal on NII krdi palju igasuguseid tegureid, mis seda tulemust kokkuvõttes mõjutada võivad, et see on lihtsalt absurd. teeb kasutaja ise seda "testi" - jõud võib mitte täis tulla, kuna inimene ei julge piisavalt tõmmata. teeb ülevaataja, kardab külili keerata kliendi ratta ja ei tule jõud täis kuna jällegi ei julge piisavalt tõmmata. või ongi plats sitane, vihma sajab...mida iganes. kokkuvõte on väga lihtne, kiu ei saa garanteerida KÕIGILE ja ALATI täpselt ühesugustel tingimustel mõõtmist (ehk mõõtmist stendis, siseruumis) siis pistku PPP'sse oma pidurdusnõue!

Ma küll konkreetset ülevaatusel kasutatavat vidinat pole lähedalt ega isegi mitte kaugelt näinud, aga ma oleks üsna üllatunud, kui ülevaataja selle kasutamisel rohkem ajusid peab kasutama kui tsiklile kinnitama, nupust sisse lülitama ja pärast ekraani pealt numbrit vaatama. Kogu ajusid nõudev osa ehk madalpääsfiltri lõikesagedus jms karakteristikute seadistamine on ülima tõenäosusega varasemalt kellegi ajusid omava poolt paika pandud. Samuti olen ma enam kui veendunud, et seadmes kasutatakse kolmeteljelist kiirendusmõõtjat. Gravitatsioonivektori suuna järgi saab asendi määrata ja seda võetakse rehkendustel arvesse, nii et tsiklile paigaldamise nurk ei ole tõenäoliselt kriitiline.

Mis puutub kõigile ja alati siseruumis võrdsete tingimuste pakkumisse, siis olen korra autoga käinud vihmase ilmaga ülevaatusel ja ülevaataja tegi piduristendis 4-5 katset, et nõutav pidurdustegur kätte saada ja oli juba valmis teise, karedamate rullidega stendi peale minema. Märjad rehvid hakkasid lihtsalt rullidel libisema. Lõpuks lasigi 49% efektiivsusega läbi. Järgmisel ülevaatusel oli samal autol efektiivsus 85%.

Joel

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”