Pegaso Trail segu küsimus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Pegaso Trail segu küsimus
Tervitus tsiklirahvale!
Algaja vajab nõu. Viimane ratas oli 25 aastat tagasi Jawa 638, seega sissepritsega 4T suht võõras teema.
Kiire kokkuvõte: ostsin talvel 2007.a. Aprilia Pegaso Trail-i, mis müüja sõnul oli paar aastat seisnud. Proovisõidu ajal ratas töötas suht OK. Kuna ratas oli pikalt seisnud ja hooldusvälp ka käes, käisin talle ringi peale niipalju kui oskasin (kõik vedelikud, loomulikult filtrid jne). Vana küünal oli must nagu tont. Panin selle vana õhufiltri arvele.
Klapivahesid kontrollides selgus, et väljalaske vahed liiga väikesed. Tootja annab 0,16-0,20, aga ka 0,14 leht vahele ei mahtunud. Sättisin vahe 0,16 peale (mingi vend juutuubis soovitas oma XT660-l jätta 0,15). Sisselase oli normis.
Olles nüüd esimesed 400 km maha sõitnud, viskasin lisaks õlitasemele, ketipingsusele jms pilgu peale ka küünlale ja pilt on järgnev:
Oma mõistusega lugesin küünlalt välja, et segu vist veidi lahja. Timmisin menüüst segu rikkamaks. 2007 Pegaso Trailil (ka Strada ja Factory) on CO väärtus antud nii, et tehasest tulevad nad näiduga -14 (mida iganes see tähendama peab). Igatahes miinust vähendades peaks segu rikkamaks minema ja miinust suurendades lahjemaks. Kruttisin näidu -5 peale ja tegin ca 70 km ringi, aga küünla värvis mingit muutust justkui ei täheldanud. Mootor töötab muidu nagu suht OK, kiirendus enam-vähem normikohane.
Kas teie arvates on segu lahja ja mida ette võtta, veel rikkamaks keerata? Kui pikalt peaks peale segu muutmist sõitma, et küünal seda ka välja näitaks?
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Pegaso Trail segu küsimus
Need vanad raamatutarkused kohvipruunidest küünaldest jne. ei päde tänapäeva sissepritsega mootoritel, mis on pandud tööle lahja segu peale, et täita keskkonna norme. Kui rattal on lambdaandur, siis see korrigeerib aju kaudu segu nagunii. Kui rattale on pandud Powercommander ja lambda elimineeritud, siis saad jah segu muuta kuidas tahad aga soovitav ikkagi teha seda rullstendis. Üldiselt kui ratas sõidab ei tasu neid asju näppida.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Re: Pegaso Trail segu küsimus
Ratast chipitud ega muude performance seadmetega varustatud pole jah, täitsa stock selle kohapealt. Nüüd targem ja oma pead rohkem ei vaeva. Oli lihtsalt kerge kartus, et kui segu liiga lahja, siis võib mootorile halba teha. Aga nagu aru saada, hoolitseb elektroonika enam-vähem õige segu koostise eest ise.
Igatahes oleks meheks hea ja kasuliku info jagamise eest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.